کد خبر : 22867 / /
/

فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران خودرو/در قرعه‌کشی تیرماه خریداران چقدر سود می‌برند؟

فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شد. اما اختلاف قیمت خودروهای این طرح در کارخانه و بازار چقدر است؟

فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران خودرو/در قرعه‌کشی تیرماه خریداران چقدر سود می‌برند؟

فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات ایران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز شد.

ضمن اینکه ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تا ۷۲ ساعت ادامه دارد.

خودروهایی که در طرح تیر به فروش می‌رسد

خودروسازی‌های سایپا و ایران خودرو میلیاردها تومان زیان انباشته دارند. اما باز هم طرح‌های فروش فوق‌العاده را اجرا می‌کنند.

موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در تیر، سه ماهه است. خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ i، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در این طرح به فروش می‌رسد.

ایران خودرو

اختلاف قیمت خودروها با بازار چقدر است؟

 

اما اختلاف قیمت این خودروها در کارخانه و بازار چقدر است؟ قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۵۰ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان است. در حال حاضر این خودرو در بازار، ۲۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

قیمت کارخانه‌ پژو پارس سال، ۱۶۵ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان است و در بازار جدود ۳۰۹ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته در کارخانه، ۳۱۸ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان است. اما پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، که شاید نزدیک‌ترین خودرو به این محصول جدید ایران خودرو باشد، در بازار حدود ۵۶۶ میلیون تومان است.

قیمت کارخانه‌ای تارا اتوماتیک، ۴۱۵ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان است. در حالی که این خودرو در بازار، ۵۹۳ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت کارخانه دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک، ۳۹۸ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان است. اما این خودرو در بازار، ۵۰۴ میلیون تومان قیمت دارد

منبع: تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.