کد خبر : 22539 / /
/

فحش دادن به بازیگر معروف ایرانی برای درخواست عجیب از ایرانیان خارج ار کشور +عکس

امیرمحمد زند با راه‌اندازی یک کمپین، از ایرانی‌های مقیم خارج از کشور خواسته است که از مشکلات خود فیلم بگیرند و ارسال کنند؛ کمپینی که به گفته وی در ادامه با واکنش‌های تند و بی‌احترامی از سوی برخی مواجه بوده است.

فحش دادن به بازیگر معروف ایرانی برای درخواست عجیب از ایرانیان خارج ار کشور +عکس

 امیرمحمد زند، بازیگر تلویزیون و سینما که در صفحه اینستاگرامی خود از کسب و کارهایی که سرمایه آنچنانی ندارند به صورت رایگان حمایت می‌کند، درباره‌ی هدف خود از این اقدام اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات مالی در تمام کشورهای جهان وجود دارد اما هیچ یک از کشورها به اندازه ایران تحریم نیستند. در این شرایط مردم به خوبی می‌توانند به یکدیگر کمک کنند تا مدیران هم با فراغ فکری بیشتر به امور بپردازند.

وی که در برنامه «شب فیروزه‌ای» صحبت‌ می کرد، همچنین درباره کمپین «سرو بدون روتوش» توضیح داد: متاسفانه در یک برهه خیلی از افراد تصاویر بد از ایران تهیه و برای شبکه‌های بیگانه ارسال می‌کردند. بنده هم معتقدم که مشکلات در کشور ما زیاد است اما ما همانند یک خانواده هستیم که باید مشکلات خود را در داخل خانه حل کنیم. با فیلم گرفتن و ناسزا گفتن قطعا هیچ مشکلی حل نمی‌شود. در آن کمپین من از ایرانیان خارج از کشور خواهش کردم که آنها هم از مشکلات کشوری که در آن اقامت دارند فیلم بگیرند و برای ما بفرستند که با بی‌احترامی‌های بسیار مواجه شدم.

 

این بازیگر که در ایتالیا تحصیل کرده است درباره بازگشت به ایران بعد از پایان تحصیل خود گفت: خیلی از دوستان من در خارج از کشور زندگی می‌کنند. بیشتر آنها دلشان برای ایران پر می‌کشد و دنبال فرصتی هستند تا به ایران بیایند و زمان برگشت هم حالشان خوب نیست. به جوانان عزیزی که قصد مهاجرت دارند توصیه می کنم که قبل از تصمیم حتما با ساکنان خارج از کشور صحبت کوتاهی داشته باشند./ایسنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.