کد خبر : 22352 / /
/

سرقت از طلا فروشی با اسلحه پلاستیکی لو رفت

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: سرقت طلافروشی در این شهرستان با استفاده از اسلحه‌ پلاستیکی با هوشیاری صاحب مغازه و لو رفتن سارق ناکام ماند.

سرقت از طلا فروشی با اسلحه پلاستیکی لو رفت

روز گذشته یک طلا فروشی در کرمانشاه مورد سو قصد با اسلحه پلاستیکی قرار می‌گیرد که صاحب مغازه متوجه این موضوع قرار می‌گیرد و پلیس را در جریان می‌گذارد.

ایرنا نوشت، سیروس صادقی، معاون سیاسی اجتماعی سرپل‌ذهاب افزود: بعد ازظهر دیروز شنبه جوانی ۲۵ساله با یک اسلحه کلت پلاستیکی به یکی از طلافروشی های سرپل‌ذهاب وارد و با ارعاب صاحب مغازه قصد سرقت از این طلافروشی را داشت.

وی اظهار داشت: صاحب مغازه با هوشیاری متوجه پلاستیکی بودن اسلحه شده و با سارق درگیر می شود که سارق نیز با برداشتن چند تکه مختصر از طلاجات مغازه به سرعت از محل متواری شده و در سرقت خود ناکام می ماند.

معاون سیاسی اجتماعی سرپل‌ذهاب تصریح کرد : پلیس در حال بررسی موضوع بوده و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار دارد.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

منبع: تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.