کد خبر : 22294 / /
/

قیمت دلار و یورو امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ /طلا در آستانه عید قربان چند شد؟

طی معاملات امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ قیمت سکه تمام بهار ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۹۱ هزار و ۵۶۳ تومان اعلام شد.

قیمت دلار و یورو امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ /طلا در آستانه عید قربان چند شد؟

قیمت طلا ممکن است در هفته آینده شاهد جهش کوتاه مدت باشد اما احساسات همچنان ضعیف است.

بر اساس گزارش ایسنا، بازار طلا بدترین عملکرد هفتگی خود را در دو ماه گذشته داشته است زیرا کاهش چهار درصدی آن با حرکت مشابه در ماه می مطابقت دارد. قیمت طلا پیش از تعطیلی بازار به ۱۷۴۲ دلار و ۶۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز به ۱۷۴۳ دلار و ۶۰ سنت رسید.

آخرین نظرسنجی هفتگی طلا

بر اساس آخرین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، احساسات در بازارهای فلزات گرانبها به این زودی‌ها نشان‌دهنده بهبود قابل‌توجهی نیست، حتی اگر تحلیلگران بازار قیمت را به میزان قابل‌توجهی بیش از حد فروش ببینند.

طلا در این هفته با مشکل مواجه شد زیرا سرمایه‌گذاران انتظار داشتند که فدرال رزرو به افزایش شدید نرخ‌های بهره برای کاهش فشارهای تورمی فزاینده ادامه دهد.

برخی تحلیلگران اظهار کردند: موضع تهاجمی بانک مرکزی ایالات‌متحده، دلار آمریکا را به بالاترین حد در ۲۰ سال گذشته رسانده است که به تنهایی قیمت طلا را به آزمایش حمایت بلندمدت در ۱۷۳۰ دلار در هر اونس سوق داد.

اگرچه احساسات نزولی قابل‌توجهی در بازار وجود دارد اما برخی از تحلیلگران گفته‌اند که به دنبال جهش در کوتاه‌مدت هستند. مایکل مور، بنیانگذار سایت Moor Analytics می‌گوید: طلا به طور کلی نزولی است اما می‌تواند اصلاح وروند صعودی را به همراه داشته باشد.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌‌‌ بانکی امروز ۱۸ تیر برای فروش ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان بود. این صرافی‌ دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۵ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۲۷۴ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۷۸۲ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۹۵ تومان است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار برای هر گرم، یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۹۵۱ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون تومان است.

منبع: تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.