کد خبر : 22277 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

ادابازی های زشت الناز شاکردوست جلو بازیگر مرد معروف| الناز شاکردوست هم از دست رفت+عکس

الناز شاکردوست این عکس ها را منتشر کرد.

ادابازی های زشت الناز شاکردوست جلو بازیگر مرد معروف| الناز شاکردوست هم از دست رفت+عکس
الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ است. الناز شاکردوست تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد . الناز شاکردوست طرفداران زیادی دارد.
photo_2022-07-07_20-33-19

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است. از فیلم های مهم دیگرش می شود به چه کسی امیر را کشت، حرکت اول، اتوبوس شب، عروس فراری، خفگی و باد در علفزار میپیچد اشاره کرد. عکسی از دورهمی بازیگران «شبی که ماه کامل شد» که پدرام شریفی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

الناز شاکردوست تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد .عکسهایی در فضای مجازی منتسب به همسر وی منتشر شده که واقعیت ندارد و فقط هوادران وی هستند.

سینمای رمانتیک دهه ۸۰ بی شک یکی از پرستاره‌ترین دهه‌های سینمای کشور ایران اسـت کـه بـه‌نوعی میتوان گفت هنوز هم با نام‌هایش شناخته میشود. یکی از این نام‌ها الناز شاکردوست بود. دوگانه او با محمدرضا گلزار و امین حیایی پرطرفدارترین آثار سینمای آن روزها را رقم می‌زد. شاکردوست با وجود سن کمش یکی از بازیگران باتجربه سینما محسوب می شود.

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌های جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره ی سینما و تلویزیون متولد 7 تیر 1363 در تهران می باشد و اصالتا تهرانی می باشد و 33 سال سن دارد.وی فرزند دوم خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام الکیا و یک برادر به نام علی دارد . پدرش نیز تاجر ابزارآلات صنعتی و مادرش خانه دار است.

الناز شاکردوست

تحصیلات :فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن می باشد.الناز شاکردوست فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نمود و اولین کار سینمایی وی مربوط به سال 1383 می باشد که شاکردوست در آن سال در فیلم گل یخ ساخته کیومرث پوراحمد ایفای نقش نمود. وی تاکنون در هیچ اثر تلویزیونی حضور نیافته است.

خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. او یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام الیکا دارد. الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

علاقه الناز شاکردوست به هنر

الناز شاکردوستاز کودکی عاشق نواختن پیانو و بازی کردن بود، بـه‌طوریکه همه ی اطرافیان پی بـه استعداد او برده بودند. بااینکه کسی مانع ورود او بـه دنیای هنر نبود، در دوره دبیرستان رشته ریاضی را انتخاب کرد و دیپلمش رابا معدل ۱۹.۲۳ گرفت. اما علاقه‌اش بـه هنر نهایتاً غلبه کرد ودر کنکور هنر شرکت کرد.

شاکردوست تحصیلاتش را در رشته نمایش و طراحی صحنه در دانشکده هنرومعماری پایتخت ادامه داد. جالب اینجاست کـه هنوز دوره لیسانسش بـه اتمام نرسیده بود کـه تبدیل بـه یک ستاره سینما شد. اما شهرت مانع ادامه تحصیل وی نشد. شاکردوست چندین سال بعد تحصیلات تکمیلی‌اش در رشته هنر را در لندن ادامه داد.

دوستان الناز شاکردوست

شاید برایتان جالب باشد کـه گوهر خیراندیش یکی از صمیمی‌ترین دوست‌های الناز شاکردوست اسـت. این دو هنرمند محبوب با وجود اختلاف سنی بیش از بیست‌ساله‌شان مدت‌هاست رفقای صمیمی و درجه اول یک دیگر هستند. الناز شاکردوست بعد از خانواده و بازیگری، فوتبال را هم عاشقانه دوست داد. او طرفدار دوآتشه تیم پرسپولیس تهران اسـت.

الناز شاکردوست

رضا صادقی خواننده محبوب اوست. کرت کوبین آمریکایی هم یکی از خوانندگان محبوب او بود کـه در سن ۲۷ سالگی دست بـه خودکشی زد. از میان بازیگران هم گوهر خیراندیش، گلشیفته فراهانی مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت‌دوست را می‌سندد. شاکردوست علاقه زیادی بـه سفر کردن دارد.

شروع فعالیت بازیگری الناز شاکردوست

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست بعد از ورود بـه دانشگاه، از تئاتر آغاز شد. کیومرث پوراحمد کـه بازی او را در صحنه‌های تئاتر دیده بود، برای بازی در فیلم جدیدش از او دعوت بـه عمل آورد.

بـه‌این‌ترتیب الناز شاکردوست درسال 83 با بازی در فیلم «گل یخ» بـه نویسندگی و کارگردانی پوراحمد پا بـه عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر یکسال در ۴ فیلم سینما حضور پیدا کرد. شاکر دوست بـه‌واسطه چهره خاص و زیبایش خیلی زود محبوب و تبدیل بـه یکی از جوان‌اول‌های سینمای کشور ایران شد.

شهرت الناز شاکردوست

الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌های کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌های انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

الناز شاکردوست

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاکردوست درسال ۱۳۹۶ با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌های بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

ورزش مورد علاقه الناز شاکردوست

الناز شاکردوستخانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های موردعلاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.