کد خبر : 21890 / /
/

اتفاق شوکه کننده برای کنکوری های امسال| چند نفر از کنکور محروم شدند؟

رئیس سازمان سنجش گفت: روز گذشته در کنکور هنر مشکل خاصی ایجاد نشد اما یکسری از داوطلبان به خاطر همراه داشتن موبایل از آزمون محروم شدند. ما از قبل اعلام کرده بودیم که دستگاه آشکار ساز داریم.

اتفاق شوکه کننده برای کنکوری های امسال| چند نفر از کنکور محروم شدند؟

عبدالرسول پورعباس روز پنجشنبه ۹ تیرماه با حضور در دانشگاه خوارزمی و در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری گفت: یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر مجموع کنکوری‌های سال جاری هستند که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش ظرفیت داشته است. امروز حدود ۵۵۸ هزار نفر در کنکور شرکت کردند که ۱۴۸ هزار نفر از رشته ریاضی و ۴۱۲ هزار نفر از گروه انسانی هستند.

وی افزود: فردا شلوغ ترین روز کنکور است و ۵۷۹ هزار نفر در گروه علوم تجربی شرکت خواهند کرد.

پورعباس تصریح کرد: روز گذشته در کنکور هنر مشکل خاصی ایجاد نشد اما یکسری از داوطلبان به خاطر همراه داشتن موبایل از آزمون محروم شدند. ما از قبل اعلام کرده بودیم که دستگاه آشکار ساز داریم و تاکید کردیم که داوطلبان گوشی و وسایل الکتریکی به همراه نداشته باشند. این کار برای حفاظت از آزمون است.

وی گفت: همچنین از پلیس فتا تشکر می‌کنم که گروه‌هایی را که با فروش سوالات جعلی کنکور باعث فریب مردم می‌شدند را دستگیر کردند.

منبع: ایسنا

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.