کد خبر : 21836 / /
/

بازیگر سریال «سلمان فارسی» درگذشت| عکس گریم بازیگر

هشام رستم بازیگر تونسی دو سال قبل به ایران آمد و نقش یکی از رهبران دیرانی منطقه شامات را در فصل بیزانس سریال سلمان فارسی «سلمان فارسی» بازی کرد.

بازیگر سریال «سلمان فارسی» درگذشت| عکس گریم بازیگر

رستم تابستان و پائیز ۹۹ در ایران اقامت داشت و نقش یکی از رهبران دیرانی منطقه شامات را در فصل بیزانس سریال سلمان فارسی بازی کرد.

 هشام رستم در اوج دوران کرونا به ایران آمد و در این سریال بازی کرد و با وجود سن بالا و خطرات احتمالی، نقش خود در این سریال تاریخی را به اتمام رساند.

او که برای اولین بار به ایران می‌آمد در شهرک سینمایی نور و در لوکیشن دیر با گریمی متفاوت بازی کرد.

این بازیگر سرشناس تونسی در کنار بازیگرانی از مراکش، یونان و ارمنستان از جمله بازیگران خارجی سریال «سلمان فارسی» محسوب می‌شد.

 این بازیگر بعد از چنگیز جلیلوند که نقش یک کشیش را داشت و همین طور علیرضا فتحی، مسئول بدلکاران سریال، سومین چهره شاخص از عوامل سریال «سلمان فارسی»   است که از دنیا رفت.

به گزارش ایسنا، هشام رستم بازیگر معروف تونس که در سریال «سلمان فارسی» بازی داشت،  سه‌شنبه در سن ۷۵ سالگی، پس از ۳۵ سال بازیگری درگذشت.

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری آخرین نقش این بازیگر است.

از دیگر فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که هشام رستم در آن نقش داشته‌ است، می‌توان به بیمار انگلیسی، طلای سیاه و پاپاراتزی اشاره کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.