کد خبر : 21802 / /
/

عشق نافرجام شیوا خسرومهر به بازیگر مشهور کره ای

ماجرای بار و بندیل بستن بازیگر زن ایرانی برای ازدواج با مرد بازیگر خارجی | بازیگر کره ای که شیوا خسرومهر می خواست باهش ازدواج کنه؟ +عکس

بازیگر مشهور سریال بچه مهندس و مرضیه با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود، عشق و علاقه عجیب خود به بازیگر کره ای را برملا کرد.

ماجرای بار و بندیل بستن بازیگر زن ایرانی برای ازدواج با مرد بازیگر خارجی | بازیگر کره ای که شیوا خسرومهر می خواست باهش ازدواج کنه؟ +عکس

در دهه هشتاد شمسی با فراگیر شدن پخش سریال های کره ای در شبکه های تلویزیون کشورمان، مخاطبان بسیاری جذب داستانهای اسطوره ای و تاریخی آنها شده و مورد توجه قرار گرفتند.

این توجه مخاطبان با پخش سریال جواهری در قصر آغاز شد و با انتشار سریال امپراتور دریا و افسانه جومونگ و ... به اوج رسید.

علاقه به شخصیت های اصلی داستان این سریال ها به بازیگران نیز رسیده بود چنانچه شیوا خسرومهر بازیگر مشهور کشورمان پس از گذشت سالها یکی از رازهای مهم زندگی خود را در اینستاگرامش بازگو کرد که در این بخش از نمناک به آن اشاره می کنیم.

شیوا خسرومهر با انتشار تصاویری از بازیگر کره ای سریال امپراتور دریا در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

سال 86 _ 87 بود. اگه اشتباه نکنم، تازه پیش تولید سریال قلب یخی شروع شده بود که . . .

برای اولین بار تو سریال امپراتور دریا که از شبکه تماشا پخش میشد، دیدمش. عاشقش شدم، عاشق بازی قوی و بی نقصش، عاشق نگاه های عمیق و درستش، عاشق بازی در سکوت های بی نظیرش . . .

اون موقع اینستاگرام و این چیزا نبود، به زور شاید فقط فیس بوک، زیاد یادم نمیاد، ولی به خودم که نمی تونستم دروغ بگم، واقعا عاشقش شده بودم. تصمیم گرفتم برم کره، رفتم آموزش زبان کره ای ثبت نام کردم، یه آموزشگاه بود حوالی بلوار کشاورز، سختی زبان و خط شون نه تنها نتونست منو از تصمیمم منصرف کنه بلکه هر روز برای رفتن انگیزه ام بیشتر میشد.

رفتم کل سریال رو با زبان اصلی کره ای، بدون سانسور خریدم و دیدم، صدای زنگ گوشیمو گذاشتم همین آهنگ روی ویدئو که موسیقی متن سریال هم بود، چقدر ازش عکس جمع کرده بودم، عکس هایی که شاید خودش هم نداشت، شده بودم یه عاشق خل و دیوونه ی واقعی، عکسش روی صفحه ی گوشیم بود، گوشیم که زنگ میخورد، همه عکسش رو می دیدند و ازم می پرسیدند :شیوا این عکس کیه؟

راستش رو بهشون میگفتم :ولی میخندیدند و مسخره ام میکرد و با تمسخر بهم میگفتن:خوشبخت بشین ...

حتی وقتی به پدر و مادرم جریان رو گفتم که دارم از ایران میرم فقط کلی خندیدند و اونام حرفم رو جدی نگرفتن تا اینکه...

متوجه شدم، متاهله ... برای همیشه کره و زبان کره ای رو گذاشتم کنار ...

عشق چیز عجیبیه.

 چوی-سو-جونگ

چوی سو جونگ در نمایی از سریال امپراتور دریا

مختصری درباره سریال امپراتور دریا و چوی سو جونگ

سریال امپراتور دریا در سال 2004 برای اولین بار در کشور کره پخش شد و یکی از سریال های پربیننده در ایران نیز بود.

این سریال درباره زندگی برده ای به نام گونک بوک با بازی چوی سو جونگ بود که به همراه دوسش سختی های بسیاری را سپری کرده بودند و بعدها با فراگرفتن هنرهای رزمی به عنوان یکی از محافظان زنی تاجر و ثروتمند به نام بانو جمی استخدام شد.

او عاشق دختری به نام جانگ هوآ شده و با اطلاع از کارهای غیرقانونی بانو جمی، به مقابله با او می پردازد و ....

چوی سو جونگ بازیگر نقش گونک بوک 18 دسامبر 1962 متولد شد و از سال 1987 فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. او برای بازی در دو سریال تاریخی جو یونگ بزرگ و امپراتور دریا به شهرت فراوانی در جهان دست یافت./نمناک

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.