کد خبر : 21723 / /
/

مقاومت سایپایی ها در برابر افت نرخ دلار +قیمت

محصولات سایپا امروز در بازار با چه قیمتی عرضه شدند؟ رصد بازار خودرو از افت قیمت «شاهین» و «تیبا صندوقدار» در بازار دارد.

مقاومت سایپایی ها در برابر افت نرخ دلار +قیمت

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز با افت قیمت دلار در بازار محصولات سایپا مقاومت بیشتری نسبت به ایران خودرویی ها نشان دادند و از میان محصولات سایپا دو خودرو در بازار افت قیمت داشته است و سایر سایپایی ها در بازار با ثبات قیمت عرضه شدند.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز 375 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی قیمت در بازار داشت. خانواده تیبا هم امروز با ثبات و افت 2 میلیونی قیمت در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد قیمت «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد و 2 میلیون کاهش قیمت داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 204 میلیون تومان دست به دست شد.

اما خانواده کوییک هم با ثبات قیمت در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «کوییکR » امروز 222 میلیون تومانی قیمت خورد تغییر قیمتی نداشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و قیمت آن تغییری نداشت.

اما «ساینا» 212 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی نداشت.

سایپا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.