کد خبر : 21478 / /
/

بازار داغ ثبت نام مکث موتور| با ۲۵۰ میلیون صاحب کلوت شوید

مکث موتور شرایط فروش ویژه پیکاپ کلوت را اعلام کرد. در این طرح علاقمندان، تنها با پیش‌پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان امکان ثبت‌نام این خودرو را با قیمت قطعی دارند.

بازار داغ ثبت نام مکث موتور| با ۲۵۰ میلیون صاحب کلوت شوید

بر این اساس متقاضیان می‌توانند روز دوشنبه مورخ ۶ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰:۰۰ با مراجعه به وبسایت رسمی مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com درخواست خود را برای خرید کلوت دنده دستی با موعد تحویل ۹۰ روزه ثبت نمایند. در این طرح داغ، ثبت نام حضوری نیز امکان‌پذیر بوده و متقاضیان از روز چهارشنبه ۱ تیرماه با مراجعه به نمایندگی‌های مکث موتور در سراسر کشور می‌‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس: ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱

شبکه‌های اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

منبع: گسترش نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.