کد خبر : 21421 / /
/

خوابیدن راننده مینی بوس در جاده برایش گران تمام شد

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور ترانزیت زنجان - تبریز خبر داد و گفت: ۱۳ مصدوم ماحصل خواب‌آلودگی راننده مینی‌بوس بود.

خوابیدن راننده مینی بوس در جاده برایش گران تمام شد

مهدی میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان ، اظهار داشت: متاسفانه حوالی ساعت هشت صبح امروز یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قدیم زنجان - تبریز واژگون شد.

وی از مصدوم شدن 13 سرنشین این مینی‌بوس خبر داد و گفت: متاسفانه خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو دلیل اصلی واژگونی مینی‌بوس بوده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان افزود: این مینی‌بوس از مبدا قم به سمت آذربایجان شرقی در حال حرکت بود که متاسفانه در کیلومتر 90 (لاین شمالی) جاده قدیم زنجان - تبریز دچار حادثه شد.

 لازم به ذکر است طبق گفته داریوش تقیلو رئیس اوژانس پیش‌ بیمارستانی استان زنجان سه دستگاه آمبولانس به محل وقوع تصادف اعزام شده بودند که هشت نفر از این مصدومان به بیمارستان تخصصی آیت‌الله موسوی منتقل و پنج مصدوم دیگر در محل حادثه درمان شدند./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.