کد خبر : 21410 / /
/

استقلالی های معروف در سریال جدید مدیری+عکس

پس از حضور سه تن از بازیکنان اسبق تیم استقلال مقابل دوربین سریال پدر گواردیولا اولین سکانس فوتبالی های این مجموعه ضبط شد.

استقلالی های معروف در سریال جدید مدیری+عکس

محمد نوازی، علی موسوی و پرویز برومند سه بازیکن اسبق تیم استقلال به تازگی با حضور در منطقه خوش آب و هوای کردان کرج مقابل دوربین سعید نعمت الله قرار گرفتند.

این کارگردان که در حال تهیه سریالی برای نمایش خانگی تحت عنوان «پدر گواردیولا» است با بهره گیری از بازیگران سرشناسی همچون حمید فرخ نژاد، مهران مدیری، پانته آ بهرام، سارا خویینی‌ها، مهران غفوریان و... در حال تهیه این مجموعه است.

ظاهراً حمید فرخ نژاد به عنوان یک آبادانی عشق فوتبال که برای خودش لقب پدرگواردیولا را برگزیده علاقه مند به جمع و جور کردن یک تیم فوتبالی است تا آرزوهایش را جامه عمل بپوشاند.

نکته جالب این که فرخ نژاد خودش آبادانی است و در این سریال با گریمی متفاوت مقابل دوربین نعمت الله حاضر شده است.

تصویر اختصاصی که در اختیار خبرورزشی قرار گرفت، علی موسوی بازیکن خوزستانی اسبق استقلال را در کنار حمید فرخ‌نژاد با موهای قهوه‌ای کنار زمین چمن مصنوعی نشان می‌دهد.

شایان ذکر است؛ طبق اعلام دست‌اندرکاران این مجموعه، قسمت های اول این سریال باید در هفته‌های آینده در شبکه خانگی منتشر شود./خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.