کد خبر : 21283 / /
/

سرگیجه قیمت خودرو در بازار| سمند و دنا ارزان شدند| قیمت جدید سایپا و ایران خودرو

سرگیجه قیمت در بازار خودرو همچنان دارد و نمی توان یک روند ثابتی را در بازار مشاهده کرد؛ قیمت‌ها یک روز افزایش پیدا می کند و روز دیگر کاهش. این موضوع نیز ناشی از نااطمینانی های اقتصاد کلان کشور است؛ دلار هر چند چند هفته ای است که بالای ۳۰ هزار تومان قیمت خورده اما همچنان میان معامله گران اطمینان از روند آن وجود ندارد و در قیمت های بالای تقاضا برای آن به شدت کاهش می یابد.

سرگیجه قیمت خودرو در بازار| سمند و دنا ارزان شدند| قیمت جدید سایپا و ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ که دیروز یک میلیون تومان کاهش ثبت کرده بود امروز دوباره افزایش داشت و به همان قیمت ۳۰۵ میلیون تومانی بازگشت. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ تغییری نداشت و همان ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما همچنان بدون تغییر است و ۴۱۳ میلیون تومان معامله می شود. قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ امروز هم بدون تغییر ۶۱۰  میلیون تومان معامله می شود.

نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ کماکان بدون تغییر ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی در ادامه روند با ثبات ۲۹۲ میلیون معامله می شود. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم ۳ میلیون گران شد و قیمت ۳۰۵ میلیون تومان را ثبت کرد.پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند ثابت هفته های گذشته این هفته را هم بدون تغییر ادامه می دهد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ امروز هم تغییری نداشت و  ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و همان ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود.سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون کاهش ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون تومان کاهش دیگر  ۴۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم ۲ میلیون کاهش داشت و ۵۱۳  میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر ۳۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته تغییری ثبت نکرد و نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر بود و امروز در بازار ۱۸۳ میلیون تومان معامله شد.

پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورد.کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱بدون تغییر بود و در بازار ۳۲۸ میلیون تومان معامله می شود.

نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم تغییری نداشت و همان و ۲۱۹  میلیون تومان معامله شد.

سایناEX دنده ای تغییری نداشت و بدون تغییر ۲۱۴ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک گران نشد و بدون تغییر همان ۲۰۵ میلیون قیمت خورد.

نسخه صندوقدار این خودرو اما با دو میلیون افزایش به ۱۹۶ میلیون تومان رسید.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون کاهش ۳۶۸ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۸ میلیون کاهش ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سایپا

منبع: اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.