کد خبر : 21268 / /
/

ماجرای تیراندازی پلیس در شرق تهران

ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ چهار شرور را که اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی در شرق تهران کرده بودند، بازداشت کردند.

ماجرای تیراندازی پلیس در شرق تهران

ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ چهار شرور را که اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی در شرق تهران کرده بودند، بازداشت کردند.

سرهنگ محمد جلینی، سرکلانتر ششم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری این افراد گفت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر قدرت‌نمایی و عربده‌کشی شماری از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های محله پیروزی بلافاصله عوامل گشت کلانتری۱۲۱ سلیمانیه به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس در محل گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که چهار شرور با استفاده از سلاح سرد در حال قدرنمایی و عربده‌کشی هستند و با این رفتارشان امنیت ساکنان و اهالی را بر هم زده‌اند. این اشرار همچنین اقدام به تخریب یک‌دستگاه خودروی سواری نیز کرده بودند.

جلینی با بیان اینکه ماموران پلیس برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند، اظهارکرد: چهار فرد شرور بدون توجه به دستور پلیس به اقدامات خود ادامه دادند تا اینکه ماموران اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و پس از آن چهار شرور را خلع سلاح، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این چهار نفر در اظهارات خود اختلاف با یکی از اهالی محل را دلیل قدرت‌نمایی و عربده‌کشی خود اعلام کردند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به دلیل اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و ... به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.