کد خبر : 21095 / /
/

راز قتل در «خانه وحشت» فاش شد!؟| آخرین اعترافات سعید متهم پرونده جنجالی

متهم اصلی پرونده جنجالی "خانه وحشت" در شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی برای تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس پرونده حاضر شد.

راز قتل در «خانه وحشت» فاش شد!؟| آخرین اعترافات سعید متهم پرونده جنجالی

شامگاه دوشنبه 15 آذرماه سال 1400، ماموران کلانتری 112 ابوسعید در حال دستگیری سارقی بودند که پس از ورود به یک خانه در خیابان خرمشهر با جسد دختر جوانی که داخل 21 کیسه‌زباله پیچیده شده بود، مواجه شدند و این در حالی بود که 2 دختر دیگر در خانه زندانی بودند.

این خبر بلافاصله به محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی اعلام شد و پس از حضور تیم جنایی همان شب عامل اصلی جنایت به نام سعید به همراه خواهر و برادرش دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده حکایت از آن داشت: سعید 4 ماه قبل با ضربات پیچ‌گوشتی، مقتول را به قتل رسانده و در طول این مدت دو دختر فراری دیگر را در همان خانه زندانی و هدف آزار و اذیت قرار داده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سعید با جعل عنوان مأمور پلیس دختران فراری را در یکی از ترمینال‌های تهران اغفال و سپس به خانه خود در خیابان خرمشهر منطقه ابوسعید منتقل و در آنجا زندانی کرده بود.

در جریان تحقیقات بازپرسی، سعید به قتل دختر فراری در خانه خود در خیابان خرمشهر اعتراف نکرده و اظهارات ضد و نقیض درباره این جنایت را داشته است. همچنین وی در طول تحقیقات ادعا کرده که قتل را یکی از دختران فراری انجام داده و خودش بی‌گناه است.

برررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز چهارشنبه 25 خردادماه، سعید برای تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس پرونده به شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد.

قاتل در جدیدترین اظهارات خود به بازپرس پرونده گفت: من فقط یک ضربه سر مقتول زدم و به خاطر اینکه خواهرم با دختران فراری اختلافی پیدا نکند به دروغ به وی گفتم مقتول را من به قتل رسانده‌ام.

تحقیقات در خصوص پرونده "خانه وحشت" توسط محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.