کد خبر : 21023 / /
/

پلیس هشدار داد؛ این خودکار را نخرید ؟!| احتمال قتل زیاد است! +فیلم

مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین موفق به کشف ۷۲ عدد خودکار چاقویی شدند که در فضای مجازی به فروش می‌رسید.

پلیس هشدار داد؛ این خودکار را نخرید ؟!| احتمال قتل زیاد است! +فیلم

فردی که اقدام به تبلیغ و فروش خودکارهایی چاقودار کرده بود، از سوی ماموران پلیس بازداشت شد.

مدتی قبل ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین از فروش خودکارهایی با چاقو با خبردار شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که فروشنده این خودروها اقدام به آگهی و فروش این اقلام در یکی از سایت‌های فروش آنلاین کرده و هر یک از این خودکارها را به قیمت ۹۹ هزار تومان به فروش رسانده است. 

در همین راستا اقدامات برای شناسایی و بازداشت فروشنده این خودکارها در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد قصد فروش این خودکارها در میان دانش آموزان را هم دارد. در همین راستا این فرد در عملیاتی که با مجوز قضایی انجام شده بود، بازداشت شده و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین تعداد ۷۲ عدد خودکار چاقویی نیز از این فرد کشف و ضبط شد.

سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت:‌ این فرد به دلیل فروش سلاح سرد نامتعارف بازداشت شد. به هرحال خودکاری که در قسمت انتهایی آن سلاح سرد جاسازی شده باشد، جزو سلاح‌های سرد نامتعارف محسوب‌ می‌شود و اگر یکی از این خودکارها در اختیار یکی از دانش آموزان قرار گرفته و منجر به درگیری می‌شد، آن وقت چه کسی باید پاسخ حادثه رخ‌داده را می‌داد؟

وی با بیان اینکه این چاقوها بسیار برنده بودند، گفت: لازم است سایت‌های خرید و فروش آنلاین نیز توجه لازم را به آنچه که در بستر آنها آگهی شده و به فروش می‌رسد، داشته باشند. متاسفانه این خودکارهای چاقویی در دسته بندی وسایل کوهنوردی و کمپینگ به فروش می‌رسید و باید نظارت بر این موارد افزایش پیدا کند./ همشهری آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.