کد خبر : 20958 / /
/

تیپ جنجالی رامین رضاییان در دوبی دردسرساز شد!

رامین رضاییان بازیکن پرحاشیه پرسپولیس با منتشر کردن عکسی از خودش در دوبی باعث تعجب طرفداران فوتبال شده است.

 تیپ جنجالی رامین رضاییان در دوبی دردسرساز شد!

وقت صبح– رامین رضاییان در روزهای اخیر بعد از مصاحبه جنجالی اش در شبکه سه و برنامه فوتبال برتر مورد انتقاد مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

رامین رضائیان

او که این روزها در بلاتکلیفی باشگاهی به سر می برد، جدیدا با انتشار عکسی از خودش با تیپ و شمایل عجیب در برج خلیفه دوبی نوشته است:

این طرز پوشش فانتزی رامین و همچنین جملات کنایه آمیزش به مسئولان باشگاه پرسپولیس با واکنش های زیادی از سمت هوادارانش مواجه شده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که رامین رضاییان با سپاهان اصفهان وارد مذاکره شده است، اما هنوز خود رضاییان این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

پشت پرده جدایی رضاییان از پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، رامین رضائیان و پرسپولیس به پایان خط رسیدند و قرار نیست مدافع پر حاشیه ای که ماموریت افتخارآمیز مهار رونالدو را در کارنامه اش دارد، ذخیره دانیال اسماعیلی فر باشد.

یحیی پیام ویژه خود را فردای همان روزی که رامین رضاییان آن مصاحبه عجیب و بی مورد را در برنامه فوتبال برتر کرد، به او در زمین تمرین داد؛ بابت زحمات چند ماهه از تو متشکرم اما ترجیح می دهم برای فصل بعد تیم بدون حاشیه‌ای داشته باشیم.

حالا پاسخ یک سوال مهم قدیمی که پیشتر تنها در ذهن برانکو بود در جیب یحیی گلمحمدی قرار دارد. نظم اولویت نخست هر مجموعه برای رسیدن به قهرمانی است.

بررسی رامین رضاییان تنها در ابعاد فنی نباید صورت بپذیرد. او زمانی توسط برانکو به در خروجی پرسپولیس راهنمایی شد که با فاصله بسیار زیاد، نسبت به تک تک رقبایش، بهترین و استانداردترین مدافع راست فوتبال ایران بود. اوج نمایش او در جام جهانی 2018 روسیه و بازی با پرتغال. اما برانکو محرمی را به او ترجیح داد. چرا؟

باید خرده احترامی برای عقل فنی برانکو قائل باشیم و تصور نکنیم که او نمی فهمید وزن یک مدافع راست به سبک و سیاق رامین چقدر است. دردسرها، حواشی، اخلاق خاص و تصمیمات رضاییان به گونه ای بود که سایر بازیکنان با او زاویه پیدا می کردند..

اما بزرگترین اشتباه رضاییان حضورش در برنامه فوتبال برتر بود. از ادعای رایگان بازی کردن برای پرسپولیس تا بیان اینکه حد و اندازه چند بازیکن پرسپولیس در قامت این تیم نیست! مخاطب او دقیقا همان افرادی بودند که طی یکی دو ماهه اخیر بیشترین اصطکاک را با وی داشتند اما کادر فنی تلاش می کرد خبری رسانه‌ای نشود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.