کد خبر : 20809 / /
/

خبر مهم درباره ساعات کار اداری در ایام گرم

به گفته معاون اول رئیس‌جمهور ساعات کار اداری در ایام گرم سال ۱۴۰۱ از امروز تغییر کرد. ساعت کار کارمندان ادارات از ۷ صبح شروع و ۱۳:۳۰ خاتمه می‌یابد.

خبر مهم درباره ساعات کار اداری در ایام گرم

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه دولت درخصوص تغییر ساعات کار اداری در ایام گرم سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد. بر این اساس کارمندان از فردا کار خود را زودتر شروع می‌کنند.

هیات وزیران در جلسه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به منظور مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال جاری، ساعات شروع و خاتمه کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی را از تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ تعیین کرد.

استانداران موظف هستند ساعات کار کاهش یافته در این مدت تا میزان مقرر در ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در ماه‌های باقیمانده سال جاری جبران کنند.

همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی فوق‌الذکر مکلف هستند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیر هم‌زمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند./ ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.