کد خبر : 20766 / /
/

قیمت بنزین امسال گران می‌شود؟

رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال هیچ افزایش قیمت بنزینی نداریم و تاکنون اصلا در مجلس و دولت مطرح نشده است.

قیمت بنزین امسال گران می‌شود؟

 رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بنزین گران نمی‌شود از نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر ۲ میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور خبر داد.

بازار نوشت، ابراهیم رضایی در حاشیه نشست با اصحاب رسانه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و گرانی‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

وی افزود: در طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها، قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود ولی اکنون خیلی از کالاها را شامل شده و نمایندگان پیگیر موضوع هستند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزرای مرتبط با بحث گرانی را به مجلس فرا خوانده‌ایم و انتظار داریم تصمیماتی گرفته شود که مردم راضی باشند.

رضایی در ارتباط با مالیات بر خانه‌های خالی نیز گفت: دو میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور داریم که باید نظارت بیشتری صورت گیرد تا سوء استفاده نشود.

وی در ارتباط با افزایش قیمت بنزین نیز یادآور شد: امسال هیچ افزایش قیمت بنزینی نداریم و تاکنون اصلا در مجلس و دولت مطرح نشده است.

نماینده دشتستان خواستار تسریع در طرح‌های حوزه آب در دشتستان شد و افزود: با توجه به گرمای طاقت‌فرسای تابستان امسال، مردم نباید کمبود آب را احساس کنند و همه مسئولان موظف هستند پای کار باشند.

تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.