کد خبر : 20745 / /
/

«پیمان معادی» همبازیه بازیگر مشهور ترکیه شد+عکس

فیلمبرداری سریال بلیط یک طرفه به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری اوره از اکتبر امسال آغاز خواهد شد و برای اکران بین المللی آماده می شود.

«پیمان معادی» همبازیه بازیگر مشهور ترکیه شد+عکس

ماجرای این پروژه سینمایی که در ژانر پلیسی معمایی است که در ترکیه اتفاق افتاده و تمامی صحنه های آن در این کشور با حضور بازیگران ایرانی، ترک، عرب و امریکایی فیلمبرداری می شود .

پیش از این پیمان معادی در سریال آمریکایی آن شب به ایفای نقش پرداخته بود.

پیمان مَعادی (زادهٔ ۹ تیر ۱۳۴۹) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی زادهٔ آمریکا است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های دربارهٔ الی (۱۳۸۷) و جدایی نادر از سیمین ساختهٔ  اصغر فرهادی شناخته شد و برای جدایی نادر از سیمین جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را دریافت کرد. از دیگر نقش‌های بین‌المللی او می‌توان نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها در سریال وست ورلد، نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب و فیلم شش زیرزمینی در نقش برادر رئیس‌جمهور ترکستان اشاره کرد./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.