کد خبر : 20531 / /
/

گرم ترین شهر ایران کجاست؟

مدیر‌کل هواشناسی گلستان با بیان اینکه دمای هوا امروز در شهر گرگان به ۴۲ درجه رسید، گفت: امروز این شهر ‌گرم‌ترین منطقه ایران بود.

گرم ترین شهر ایران کجاست؟

به گزارش به نقل از هواشناسی استان گلستان، نور بخش دادشی اظهار داشت:گرگان در حال حاضر با ۴۲ درجه جزء گرم‌ترین شهر‌های کشور است و پیش بینی می‌شود دمای امروز استان به ۴۵ درجه برسد.

مدیر‌کل هواشناسی گلستان با بیان اینکه ‌کاهش رطوبت در استان محسوس است و در حال حاضر به کمتر از ۱۵ درصد رسیده است، افزود: پیش بینی می‌کنیم امروز در گرم‌ترین ساعات چندین شهر استان دمای ۴۵ درجه را تجربه کنند.

دادشی با بیان اینکه بیشترین دمای استان برای امروز پیش‌بینی می‌شود و فردا هم گرما با شدت کمتر ادامه دارد، تصریح کرد:‌ پیش بینی می‌کنیم از فردا شب با وزش باد از دمای هوا کاسته شود و به ۳۰ درجه برسد و از پنجشنبه مجددا پایداری نسبی هوا همراه باکاهش ابر و پدیده در استان برقرار شده و این شرایط تا اواسط هفته بعد تداوم خواهد داشت./ اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.