کد خبر : 20496 / /
/

اولین عکس “علی دایی و همسرش” بعد از حواشی جدید

بعد از حواشی جدید که برای علی دایی و دخترانش پیش آمد عکسی از ستاره فوتبال ایران و همسرش منتشر شد.

اولین عکس “علی دایی و همسرش” بعد از حواشی جدید

چند روز قبل پخش مصاحبه علی دایی با عادل فردوسی پور در برنامه 360 جنجالی را درباره ازدواج او به پا کرد که بعد از این حاشیه عکسی از علی دایی و همسرش در فضای مجازی منتشر شد.

علی دایی

علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.

او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است .

برادران دایی نامی آشنا در فوتبال ایران هستند. علی دایی مرد بزرگ فوتبال ایران و آسیا و 4 برادرش که همواره در کنار او هستند.

دایی سال 1383 در 35 سالگی با «مونا فرخ آذری» طراح جواهرات ازدواج کرد که آن زمان مراسم مجلل عروسی این زوج بیش از 100 میلیون خرج برداشت.

برادران دایی همه دو اسم دارند. علی که ستاره درخشان این خانواده است را «شهریار» صدا می زنند. نام دیگر عبدالله برادر بزرگ «حافظ»، محمد که از علی بزرگتر است «کیکاووس»، حسن « شهزاد »و نام دیگر حسین « بهزاد » است./وقت صبح

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.