کد خبر : 20423 / /
/

پدربزرگ دزفولی قربانی دعوای فامیلی شد!

جوانی که در دزفول به قصاص محکوم شده بود به حرمت امام رضا (ع) و با رضایت اولیای دم رهایی یافت.

پدربزرگ دزفولی قربانی دعوای فامیلی شد!

علیرضا باوی رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: چند سال پیش اختلافی بین خانواده‌ای در دزفول رخ می‌دهد و منجر به درگیری می‌شود که در این نزاع متاسفانه پدر بزرگ خانواده به قتل می‌رسد.

وی افزود: قاتل پس از بازداشت و طی مراحل قانونی به اتهام ارتکاب قتل عمد ، به قصاص محکوم شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان در ادامه گفت: با درخواست خانواده این جوان و دستور رئیس دادگستری دزفول پرونده به شورای حل اختلاف این شهرستان جهت حل و فصل ارجاع شد و بلافاصله اعضای شورای حل اختلاف با استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح به این موضوع ورود کردند و طی چندین جلسه متعدد با اولیای دم، زمینه را برای صلح و سازش فراهم کردند.

باوی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با عنایت امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و تلاش و وساطت خدام حرم مطهر رضوی، اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح دزفول در دومین روز دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، اولیاء دم در کنار پرچم بارگاه رضوی و حرمت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) با اعلام بخشش قاتل ، صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این معصومین بزرگوار داشت./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.