کد خبر : 20399 / /
/

خبر خوش برای متقاضیان وام| مبلغ وام ساخت مسکن افزایش یافت

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و سایر کلان شهرها به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد .

خبر خوش برای متقاضیان وام| مبلغ وام ساخت مسکن افزایش یافت

 به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و سایر کلان شهر‌ها به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گفته شایان این شهر‌ها شامل: تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری، رشت، کیش و قشم می‌شود.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: رقم تسهیلات برای متقاضیان در مراکز استان‌ها و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد و سایر شهر‌ها ۴۵۰میلیون تومان است.

 این افزایش شامل سازندگانی می‌شود که واحد‌های خود را با استفاده از مصادیق فناوری‌های نوین و با رعایت کاهش مصرف انرژی بسازند. پیش از این در کلانشهر‌های بالای یک میلیون نفر سقف وام ساخت مسکن ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.