کد خبر : 20393 / /
/

حرکت غیر اخلاقی یک فوتبالیست که لو رفت!

حرکت غیر اخلاقی یک فوتبالیست ایسلندی که لو رفته است.

حرکت غیر اخلاقی یک فوتبالیست که لو رفت!

یک رسانه نروژی در مورد حرکت عجیبی که دروازه بان ایسلندی در هر بازی انجام می‌دهد افشاگری کرده است.

اگرچه لیگ‌های اصلی قاره اروپا به پایان رسیده اند، اما هنوز هم فوتبال در بعضی از کشورها ادامه دارد. یکی از این موارد در دسته اول فوتبال نروژ است، جایی که تیم وایکینگ اف‌سی همچنان برای کسب مقام اول مبارزه می‌کند.

جالب اینجاست که یکی از روزنامه‌های نروژی افشاگری در مورد دروازه‌بان ۲۱ساله این تیم داشته و نوشته که این بازیکن قبل از شروع هر بازی دروازه خود را دور از چشم داور، کوچک می‌کرده است!

سایت روزنامه «افتنپوستن» با انتشار یک ویدیوی تقریبا ۴۰ ثانیه‌ای دقیقاً لحظه‌ای را نشان داد که پاتریک گونارسون چنین عملی را انجام داد. در ابتدا، این دروازه‌بان منتظر ماند تا کمک داور تور دروازه را بررسی و تایید کند.

در حالی که داور خط به سمت پست خود می‌رفت، گونارسون به سمت یکی از تیرهای دروازه رفت، آن را برداشت و به سمت داخل کشاند، سپس به سمت دیگری رفت و همین کار را تکرار کرد. روزنامه مورد بحث اطمینان داد که این دروازه‌بان ایسلندی دروازه خود را بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر کوچک کرده است.

واکنش دروازه بان

دروازه‌بان جوان اما در واکنش به این ماجرا گفت: «این فقط یک حرکت الهامبخش است که من قبل از هر مسابقه دارم، حرکتی که به من احساس راحتی می‌دهد. چیزی بیش از این نیست، من فقط کمی به تیر دروازه‌ها لگد می‌زنم»

با این حال، یکی از جزئیات این اقدام این است که او این کار را تنها زمانی انجام می‌دهد که تیمش در خانه بازی می‌کند و ظاهرا این موضوع در این ورشگاه هماهنگ شده است.

لازم به ذکر است که وایکینگ اف‌سی تا به اینجای فصل در ورزشگاه خود شکست نخورده است. آن‌ها در آخرین بازی خود، به عنوان میهمان با نتیجه ۳-۲ مقابل استرامسگادست شکست خوردند و فرصت را برای کسب مقام اول از دست دادند.

با وجود افشاگری علنی رسانه مذکور، مقامات لیگ دسته اول نروژ در مورد مجازات احتمالی این دروازه‌بان اظهار نظری نکردند. در هر صورت، گونارسون اطمینان داد که اقدامات او راهی برای سوء استفاده از چیزی نیست.

خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.