کد خبر : 20364 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران ایرانی

جواد عزتی جواب ترانه علیدوستی را داد| واکنش جالب جواد عزتی به جنجال خانم بازیگر در کن!+عکس

جواد عزتی در واکنش به آن‌چه ترانه علیدوستی در مورد لزوم بررسی وضعیت منابع مالی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار گفته بود تا مشکلی مانند آن‌چه در سریال «شهرزاد» پیش آمد، پیش نیاید می‌گوید در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد.

جواد عزتی جواب ترانه علیدوستی را داد| واکنش جالب جواد عزتی به جنجال خانم بازیگر در کن!+عکس

جواد عزتی به تازگی ایفای نقش می کند در آن سریال زخم کاری است در این سریال وی یک دختر و پسر دارد و عکس های زیادی با آنها منتشر کرده.جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است.همسر جواد عزتی مه لقا باقری است.جواد عزتی بعد از چند سال ازدواج هنوز بچه ندارد و در برنامه همرفیق شهاب حسینی در این باره از او سوال شد. اخبار جواد عزتی را با ما دنبال کنید.

جواد عزتی

جواد عزتی در واکنش به آن‌چه ترانه علیدوستی در مورد لزوم بررسی وضعیت منابع مالی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار گفته بود تا مشکلی مانند آن‌چه در سریال «شهرزاد» پیش آمد، پیش نیاید می‌گوید در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد.

نشست پرسش و پاسخ کنسرت_تئاتر «سی‌صد» به کارگردانی امیر جدیدی شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد. در این مراسم برای اولین‌بار اعلام شد جواد عزتی نیز به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارد.

در بخشی از مراسم که صحبت سرمایه بود، خبرنگار خبرآنلاین از عزتی پرسید، خانم ترانه علیدوستی در جشنواره کن و در واکنش به حواشی سریال «شهرزاد» گفتند که ما اشتباه کردیم و بازیگران باید وضعیت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار را بررسی کنند تا مشکلی مانند سریال «شهرزاد» پیش نیاید. آیا چنین موضوعی امکان دارد و شما به آن عمل کردید یا خیر؟ ‌عزتی در پاسخ گفت: «اگر شما بخواهید از نانوایی نان بخرید، نگاه می‌کنید، ببنید نانوا، نان را از راه حلال درست کرده یا خیر؟»

او در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم این امکان در بسیاری از جاها وجود ندارد. من از صحبت‌های خانم علیدوستی اطلاعی نداشتم ولی فکر می‌کنم که در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد و حتی در شرع ما هم این‌گونه است که در بعضی جاها حتی نیاز به پرس‌وجو نیست.»

این هنرمند در پایان گفت: «من خیلی در جریان اخبار نیستم و فکر می‌کنم که در بسیاری از موقعیت‌ها این امکان وجود ندارد.»/خبرآنلاین

بازی های جواد عزتی

سریال "زخم کاری" محمدحسین مهدویان اولین تجربه این کارگردان در عرصه ساخت سریال به شمار می‌رود و اولین قسمت آن هفته گذشته برای اولین بار در بسترVOD به نمایش درآمد.

این مجموعه نمایش‌خانگی در قالب دو قسمت بعد از فرش قرمز و حضور بازیگران این سریال از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، مه‌لقا باقری، منوچهر علی‌پور و در غیاب هانیه توسلی و سعید چنگیزیان روی پرده نقره‌ای پردیس سینمایی چارسو رفت.

سریال "زخم کاری" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز جمعه 14 خرداد‌ماه  پخش شد. این سریال اقتباسی از کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی‌زاد است. نویسنده این کتاب پیش از این گفته است که رمانش محیط مردانه‌ای دارد.

جواد عزتی طبق اعلام روابط عمومی پلتفرم توزیع‌کننده، سریال مهدویان یک نوآر ملتهب است و با تصمیم ساترا، با درجه‌بندی سنی 15+ سال عرضه خواهد شد. «زخم‌کاری» را محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی کرده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی،(با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، بازیگران «زخم کاری»‌اند.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد و حالا همسرش خانم مه لقا باقری نیز از بازیگر شناخته شده است.

علاقه های جواد عزتی

مدرسه که می رفتم فیلم های کمدی جری لوییس از جمله «بیماری قلابی» را دوست داشتم که بعدا دو برادر بزرگم من را با سینما آشنا کردند .یادم است فیلم «گلنار» را هفت بار در سینما و «اجاره نشین ها» را توی ویدیوی خانگی دیدم.اولین بار سال 1375 وقتی 15 ساله بود در یک خانه فرهنگ بعد از تست وارد یک گروه تئاتر شد و از آنجا با نمایش های خیابانی و کودک شروع بکار کرد.بعد از 6 سال تجربه تئاتر سال 1381 به دعوت سعید آقاخانی با مجموعه «قصه های شبانه» بعنوان بازیگر و صداپیشه عروسک اولین بار جلوی دوربین رفتسال 1385 شروع شهرت اش با چهارمین تجربه تلویزیونی اش در سریال «باغ مظهر» مهران مدیری و مجموعه «قرارگاه مسکونی» شروع شد.در نهایت شهرت او با نقش بابا اتی در سال 1389 با سریال «قهوه تلخ» به اوج رسید.

جواد عزتی
زندگی مشترک جواد عزتی

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد بجای رفتن به دانشگاه ، شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک کند.بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 83 او را از همان روهای می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری بعنوان بازیگر بازی کرد.نهایتا این آشنایی در سال 1385 وقتی این زوج هر دو 25 ساله بودند به ازدواج ختم شد.

از بین کارهایی که تا امروز انجام داده ام ، سریال های مثل هیچ کس و بی مقدمه را خیلی دوست دارم اما هنوز هم مثل روز اول پر انرژی هستم.

فیلم سینمایی جواد عزتی

​مالک سریال زخم کاری چهار انگشت (1397)

جان دار (1397)

ما همه با هم هستیم (1397)

دو طبقه روی پلیوت (1396)

لاتاری (1396)

تنگه ابوغریب (1396)

هزارپا (1396)

آینه بغل (1396)

اکسیدان (1395)

خرگیوش (1395)

ماجرای نیمروز (1395)

هفت معکوس (1394)

پارادایس (1394)

زاپاس (1394)

در مدت معلوم (1393)

تگرگ و آفتاب (1393)

پشت درهای بسته(1393)

شیار 143 (1392)

فرشته ها با هم می آیند (1392)

کلاشینکف (1392)

جابه جا (1391)

همه چیز برای فروش (1391)

مالک سریال زخم کاری همبازی (1390)

همه چی آرومه (1389)

آفریقا (1389)

طلا و مس (1387)

تله فیلم آن آواز غمناک (1393)

جواد عزتی

فیلم تلویزیونی جواد عزتی

1392     دودکش  

1391     هفت سین

1391     دست بالای دست

1391     تله فیلم وقت بزرگ شدنه

1389-1390 سه دونگ، سه دونگ  

1389     تله فیلم میان ماندن و رفتن   

1389     تله فیلم بن بست یلدا

1389     چاووش بهار       

1388-1389چاردیواری   

1387     سرزمین کهن  

1387     لطفاً دور نزنیم

1387     مثل هیچ کس   

1386     آرزوهای شیرین      

1386     مرد هزارچهره   

1386     گنج مظفر  

1385     قرارگاه مسکونی

1385     باغ مظفر  

1383     من یک مستأجرم

1381     قصه های شبانه

1395 بیمار استاندارد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.