کد خبر : 20324 / /
/

رضا قوچان نژاد دست در دست مرد عنکبوتی در هلند +عمکس

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران تصویری از خودش و پسرش دوران که نقاب مرد عنکبوتی را به چهره دارد در اینستاگرام خود به نمایش گذاشته است.

 رضا قوچان نژاد که به اسم مستعار گوچی معروف است تصویری از پیاده روی اش با پسرش را به مخاطبانش نشان داده است. او این روزها در هلند ساکن است.

رضا قوچان نژاد

همسر قوچان نژاد «سروین بیات» یک طراح مشهور دکوراسیون در آمریکاست که شرکتش در نیویورک و لس‌آنجلس طرف قرارداد کمپانی‌های مشهور و ستاره‌های هالیوودی است.

سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است.

گفتنی است رضا بخاطر همسرش ۲ بار در سال‌های ۹۴ و ۹۵ پیشنهاد پرسپولیس را با وجود علاقه قلبی به این تیم رد کرده است چون همسرش  به واسطه شغلش نمی تواند در ایران زندگی کند!

بیوگرافی رضا قوچان نژاد

قوچان‌نژاد در یک خانواده ورزشی در مشهد به دنیا آمد.

او برادرزاده جبار قوچان‌نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی است.

رضا در اظهاراتش از علاقه‌اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود

رضا قوچان نژاد می‌تواند حداقل به چهار زبان صحبت کند از جمله انگلیسی، زبان هلندی، زبان فرانسوی و هم‌چنین فارسی به عنوان زبان مادری اش؛ وی آلمانی نیز می‌فهمد.

به گفته قوچان نژاد او ایتالیایی و پرتغالی نیز خوانده‌است. رضا به نواختن موسیقی علاقه‌مند است و می‌تواند ویولن بنوازد.

وقت صبح

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.