کد خبر : 20311 / /
/

از کدام بانک وام ۱۰۰ میلیونی خودرو بگیریم؟ + جزییات

داغ شدن بازار معاملات خودرو باعث شده که تقاضا برای دریافت وام خودرو افزایش پیدا کند. یکی از بانک هایی که وام خودرو می ‌دهد، بانک سامان است. در این گزارش شرایط و ضوابط دریافت این وام بررسی می‌ شود.

از کدام بانک وام ۱۰۰ میلیونی خودرو بگیریم؟ + جزییات

 بانک سامان به افراد متقاضی خرید خودرو، معادل ۸۰درصد مبلغ خودرو و تا سقف ۱۰۰میلیون تومان وام می‌دهد. متقاضیان وام خودرو بانک سامان می‌توانند با افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در این بانک، این وام را دریافت کنند. به علاوه، این سپرده باید دارای سه تا ۶ ماه گردش حساب باشد و ۱۵درصد از مبلغ وام نیز تا زمان تسویه کامل نزد بانک نگهداری می‌شود.

نرخ سود وام طرح خودروی بانک سامان، ۱۸ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. به این ترتیب، دریافت کننده وام ۱۰۰میلیون تومانی، موظف است هر ماه قسطی سه میلیون و ۶۱۵هزار تومانی را به بانک پرداخت کند. در نتیجه، کل سود وام به حدود ۳۳میلیون و ۱۵۰هزار تومان و مجموع رقم بازپرداخت متقاضی به بانک، به ۱۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد. 

از طرف دیگر ضمانت لازم برای دریافت این وام سند ملک است و وام گیرنده علاوه بر سود وام، موظف است هزینه‌های جانبی از جمله حق کارشناسی، کارمزد و... را به مبلغ مجموعا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بانک پرداخت کند. به علاوه، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد و یا چک برگشتی داشته باشد./ اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.