کد خبر : 20249 / /
/

وزارت بهداشت: پروتکل‌ها تغییری نکرده| مردم ماسک بزنند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، لغو پروتکل های بهداشتی دوران کرونا را منوط به اعلام وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دانست.

وزارت بهداشت: پروتکل‌ها تغییری نکرده| مردم ماسک بزنند

علیرضا زالی گفت: با وجود فروکش کردن طغیان‌های کرونایی در کشور، اما همچنان رعایت شیوه نامه‌ها باید ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر نیاز باشد که مردم در اجتماعات شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ستاد ملی کرونا یا وزارت بهداشت باید به طور رسمی اعلام کند.

 پروتکل‌های بهداشتی تغییری نکرده است/ مردم ماسک بزنند

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه ستاد ملی کرونا هیچ مصوبه جدیدی مبنی بر برداشتن ماسک نداشته، گفت:‌ از هموطنان می‌خواهیم مانند گذشته از ماسک استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛‌ پدرام پاک آیین درباره برداشتن ماسک‌ها در یک برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: درباره برداشتن ماسک و تغییر پروتکل‌ها ستاد ملی کرونا هیچ مصوبه جدیدی نداشته و مرجع شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ستاد ملی مقابله با کروناست و پروتکل‌ها تغییری نکرده است.

وی افزود:‌ به همین دلیل از هموطنان می‌خواهیم مانند گذشته از ماسک استفاده کنند زیرا حتی مرگ یک نفر نیز برای ما ناراحت‌کننده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.