کد خبر : 20119 / /
/

آقای بازیگر متعرض به کتایون ریاحی اعتراف کرد!

سعید پورصمیمی اعتراف کرد که من خودم گاهی حس می‌کنم نسبت به نسل جوان عقب افتاده‌ام.

آقای بازیگر متعرض به کتایون ریاحی اعتراف کرد!

 سعید پورصمیمی بازیگر سرشناسی که این روزها با برچشب اتهام تجاوز از سوی کتایون ریاحی و لادن طباطبایی بسیار جنجال به راه انداخته در مصاحبه اش گفت که من خودم گاهی حس می‌کنم نسبت به نسل جوان عقب افتاده‌ام.

سعید پورصمیمی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» درباره شخصیت پدر که در این فیلم بازی می‌کند گفت:«هر نسلی نسبت به نسل گذشته‌اش برتر است و باید هم برتر باشد.

من خودم گاهی حس می‌کنم نسبت به نسل جوان عقب افتاده‌ام، این یک واقعیت است. با تکنولوژی جدید، با گسترش دنیا و نزدیک شدن آدم‌ها به هم این حس در هر آدم مسنی پیش می‌آید. من سعی کردم این ماجرا را با نگاه تندتر در نقشم در «برادران لیلا» بیاورم که پدری است عقب افتاده که چسبیده به سنت‌های قدیم؛ سنت‌هایی که دیگر هیچ کاربردی ندارد».

سعید پورصمیمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به واسطه افشاگری کتایون ریاحی و ادعای تجاوز به او در 25 سال قبل از سوی این بازیگر، تبدیل به یکی از خبرسازترین چهره های هنری شده است

منبع: وقت صبح

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.