کد خبر : 19932 / /
/

اشکان دژاگه و دختران بانمکش +عکس

اشکان دژاگه وخانواده اش

اشکان دژاگه و دختران بانمکش +عکس

اشکان دژاگه

زندگینامه و عکس های اشکان دژاگه

        نام :اشکان

        نام خانوادگی :دژاگه

        متولد :14 تیر ماه 1365

        محل تولد :تهران

        پست :هافبک هجومی

        باشگاه کنونی :تراکتور سازی تبریز

-----------------------------------------

اشکان دژآگه (زاده 14 تیر 1365 برابر با 5 ژوئیه 1986 در تهران، ایران) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است که دارای ملیت ایرانی-آلمانی می باشد.

اطلاعات فردی و باشگاهی اشکان دژاگه

او تاکنون در تیم های هرتابرلین و وولفسبورگ در بوندس لیگا بازی کرده است. او در سال 2012 با قراردادی 3 ساله به فولام پیوست. او در رده ملی، برای تیم های پایه آلمان بازی کرده است و در رده بزرگسالان، از لحاظ قانونی می توانست هم برای تیم ملی فوتبال آلمان و هم برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کند. اما به دلیل علاقه ای که به ایران داشت با اینکه رسانه ها شانس دعوت شدن به تیم بزرگسالان آلمان را به او داده بودند برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

زندگی شخصی اشکان دژاگه

اشکان دژآگه مقیم برلین بوده و با همسر آلمانی-ایرانی (شقایق) و دخترانش (آلیا و آلیشا و آمایا) زندگی می کند.در زندگی اجتماعی علاقه به مراسم خیریه داشته و در بیشتر آنها فعالیت دارد.

اشکان دژآگه در می سال 2014 پروفایل دی ان ای خود را برای پژوهش و آزمایش دربارهٔ جراحت های ورزشی هدیه داد.

سرگذشت باشگاهی اشکان دژاگه

ولفسبورگ

دژاگه فوتبال خود را با هرتابرلین آغاز کرد، سه فصل برای این تیم به میدان رفت و سپس راهی ولفسبورگ شد تا شش فصل با پیراهن این تیم بازی کند. حاصل حضور دژاگه در ولفسبورگ، 132 بازی و به ثمر رساندن 18 گل بود. وی در زمان حضور خود در ولفسبورگ بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت.

فولام

دژآگه در بوندسلیگا پنج فصل را سپری کرد و بیش از 150 بار به میدان رفت. او در ولفسبورگ موفق شد، به قهرمانی بوندسلیگا دست یابد و در موفقیت آن تیم نقش مهمی را ایفا کند. دژآگه در تابستان سال 2012 با نظر مارتین یول با مبلغی اعلام نشده از ولفسبورگ به فولام پیوست. دژاگه در 44 بازی رسمی برای فولام 6 گل به ثمر رساند و در مجموع بازی های قابل قبول و درخشانی را در لیگ برتر انگلیس به نمایش گذاشت.

جام جهانی روسیه

اشکان دژاگه همراه با تیم ملی ایران به روسیه برای برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 سفر کرد اما در سه بازی ایران در رده گروهی موفق به کسب اجازه بازی از طرف کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.