کد خبر : 19865 / /
/

رژیم وحشتناک سودابه بیضایی برای لاغری!

سودابه بیاضی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در فیلم "روز روشن" نیز ایفای نقش داشت . او در خصوص رژیم عجیبش توضیحاتی را داد.

رژیم وحشتناک سودابه بیضایی برای لاغری!

سودابه بیضایی متولد 18 اردیبهشت 1360 در شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او  فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی می باشد که از 21 سالگی وارد کلاس بازیگری شد و از 24 سالگی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد و حالا نقاشی هم می کند.

سودابه بیضایی، بازیگر جوان و مستعدی است؛ بازیگری که انواع و اقسام نقش‌ها را هنرمندانه بازی می‌کند. حضور بیضایی در یک نقش خاکستری در فیلم «روز روشن» در جشنواره فیلم فجر نظر مثبت منتقدان را به همراه داشت...

سودابه بیاضی در خصوص رژیم عجیب خود این طور گفت : از دوران دبیرستان همیشه در حال رژیم گرفتن و کم‌خوری هستم چون استعداد چاقی دارم. حتی یک دوره هم به آب درمانی پرداختم و یک ماه به جز آب چیز دیگری نخوردم! ولی حالا می‌دانم که بهترین برنامه تغذیه، کم خوردن و همه چیز خوردن است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.