کد خبر : 19845 / /
/

جدیدترین آمار از مصدومان حادثه متروپل

سخنگوی اورژانس کشور از حبس ۵۰ نفر در زیر آوار در ساختمان متروپل خبر داد و گفت: تعداد مصدومان حادثه متروپل آبادان به ۳۳ نفر رسید.

جدیدترین آمار از مصدومان حادثه متروپل

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور مستقر در محل حادثه ریزش متروپل با تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گفت: تاکنون ۳۳ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه ‌طبق مشاهدات عینی همچنان ۵۰ نفر زیر آوار گرفتار‌ند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد، افزود: ۵۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند و یک فروند بالگرد نیز در فرودگاه آبادان برای اعزام فوری مصدومان مستقر است.

خالدی با بیان اینکه با توجه به مهیا بودن امکانات لازم پزشکی در آبادان تاکنون مصدومی به مرکز استان اعزام نشده است، گفت: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همه امکانات برای خدمات رسانی به مصدوم فراهم شده و یک هواپیما در تهران برای انتقال بیماران در صورت نیاز آماده است./تسنیم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.