کد خبر : 19808 / /
/

پرتیراژهای ایران خودرو ارزان شدند / خبری از خریدار نیست!‌+قیمت ها

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز دوم خرداد 1401 با افت یک تا پنج میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

پرتیراژهای ایران خودرو ارزان شدند / خبری از خریدار نیست!‌+قیمت ها

رصد بازار خودروهای داخلی نشان دهنده آن است که پس از یک هفته نوسان قیمت، به گفته فعالان بازار خودرو امروز شاهد افت قیمتEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 دنده ای» و «پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار بوده ایم.

افت قیمت دلار را شاید بتوان یکی از دلایل افت قیمت خودرو در بازار دانست. اما فعالان بازار خودرو در این میان به این نکته نیز اشاره می کنند که بازار کشش افزایش بیشتر قیمت را نداشت و این امر موجب شد تا شاهد افت قیمت خودرو در بازار باشیم.  

هرچند بازار امروز شکل کاهشی به خود گرفته، اما خبر آزاد شدن واردات خودرو موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو خبری از خریدار در بازار نباشد؛ ظاهرا خریداران امیدوارند تا با اعلام دستورالعمل واردات خودرو قیمت خودرو کاهش بیشتری را تجربه کندو

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» امروز بدون تغییر 398 میلیون تومان معامله شد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 5 میلیونی 517 میلیون تومانی شد، «رانا پلاس» هم بدون تغییر 320 میلیون قیمت خورد، به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این خودرو از سوی شرکت خودروساز این افت قیمت را در بازار همراه داشت.

از سوی امروز «سمندLX » در بازار با افت یک میلیونی 292 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم با افت یک میلیونی 348 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «سمند سورن پلاس» امروز در بازار 360 میلیون تومان دست به دست شد.

207ها هم امرور با افت قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی ها «پژو 207 دنده ای» امروز با افت چهار میلیونی 406 میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز چهار میلیون کاهش قیمت داشت و 412 میلیون تومانی شد.

قیمت ایران خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.