کد خبر : 19781 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

چهره ای متفاوت از الهام حمیدی که تاکنون ندیده اید|الهام حمیدی خودش را شبیه بازیگران خارجی کرد!+عکس

الهام حمیدی این عکس را منتشر کرد.

چهره ای متفاوت از الهام حمیدی که تاکنون ندیده اید|الهام حمیدی خودش را شبیه بازیگران خارجی کرد!+عکس

الهام حمیدی متولد سال 1356 است. الهام حمیدی فارغ التحصیل رشته حسابداری است. الهام حمیدی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. الهام حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. الهام حمیدی در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور ایرانی به دلیل منتشر شدن یک ویدیو از او در اینستاگرام شکایت کرد.

الهام حمیدی از یک جواهرفروشی شکایت کرد . فیلم برداری یواشکی از الهام حمیدی و شوهرش در حال خرید طلا و سوء استفاده از آن در یک صفحه اینستاگرام که مربوط به یک جواهر فروشی بوده است در تبلیغاتش از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون سوء استفاده کرد و نوشت:پیج اصلی الهام حمیدی را فالو کنید و دایرکت بدهید تا در قرعه کشی 100 سکه تمام بهار و 200 سکه نیم بهار شرکت داده شوید. همچنین برای فالوورهای عزیز الهام حمیدی تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده حتما فالو کنید پیج شون رو و کلی جایزه ببرید.

همان طور که گفته شد این بازیگر سینما و تلویزیون از این جواهر فروشی شکایت کرده و پیگیر این کار غیر اخلاقی این جواهر فروشی است و گفته این ورود به حریم خصوصی اش بوده است!

الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می شود آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به دلیل مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نشود صبر می کنم و از کمبود مالی نمی ترسم !

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی  بازیگر جذاب و خوش چهره ی کشورمون که بسیار کم حاشیه است صحبت های جنجالی در مورد خودش کرده است در ادامه می توانید از طلاق تا ازدواج مجدد  الهام حمیدی  به گفته ی خودش را اینجا بخوانید. در گفتگویی در مورد ازدواج سابقش در سن پایین چنین بیان کرد.

وی گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی:

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

 در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازیکنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند کهبرای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

الهام حمیدی

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

ازدواج اول الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

الهام حمیدی
ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.