کد خبر : 19364 / /
/

«ساینا» در بازار رکورد زد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده ساپیا امروز «ساینا» 25 اردیبهشت 1401 رکورد رشد قیمت را شکست و پنج میلیون تومان گران شد.

«ساینا» در بازار رکورد زد

افزایش نرخ دلار و عبور از کانال 30 هزار تومان یکی از دلایلی است که موجب شد تا شاهد افزایشی شدن قیمت خودرو در باشیم، اما درخصوص «ساینا» به گفته فعالان بازار خودرو کمبود عرضه موجب شد تا این خودرو رشد پنج میلیونی را در بازار تجربه کند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش یک میلیونی در بازار 381 میلیون قیمت خورد. قیمت «ساینا» هم با افزایش پنج میلیونی در بازار 220 میلیون تومان دست به دست شد.

اما «کوییک R» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 233 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با رشد سه میلیونی در بازار 220 میلیونی شد.

در میان محصولات سایپا امروز خانواده تیبا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.  براین اساس «تیبا 2 معمولی» در بازار  207 میلیون تومان فروش رفت و «تیبا صندوقدار» هم 200میلیون تومانی شد.  / اقتصادنیوز

قیمت سایپا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.