کد خبر : 19011 / /
/

خبر خوش برای متقاضیان وام بانکی/ فوری و آسان وام بانکی ۳۰۰ میلیونی بگیرید

بانک ملت به منظور گسترش فعالیت پزشکان و دیگر مشاغل دیگر، در طرحی با عنوان «ویژه متخصصان» وام ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. البته سقف مبلغ وام این طرح به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

خبر خوش برای متقاضیان وام بانکی/ فوری و آسان وام بانکی ۳۰۰ میلیونی بگیرید

وام بانکی  مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و ... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند.پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

به گزارش بانک اول بانک ملت وام ویژه متخصصان را با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. افرادی که صاحب خرفه‌ای هستند و مایلند تا این وام را دریافت کنند، باید سند ملکی داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ضمنا داشتن حساب جاری در یکی از شعب بانک ملت ضروری است. سپرده مشتریان پس از پرداخت وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها تا اتمام تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

شرط اساسی برای پرداخت این تسهیلات، داشتن مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبر است. ضمن اینکه متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. پرداخت هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده، حق کارشناسی ملکی که به وثیقه گذاشته شده و اعتبارسنجی برعهده متقاضیان دریافت این تسهیلات است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.