کد خبر : 18548 / /
/

عمل چشم بهاره رهنما در کلینیک چشم پزشکی

عمل چشم بهاره رهنما در کلینیک چشم پزشکی

عمل چشم بهاره رهنما اخیرا خبرساز شده است. این بازیگر پرحاشیه سینما با مراجعه به یک کلینیک چشم پزشکی، عمل زیبایی بلفاروپلاستی پشت پلک انجام داده است. عمل زیبایی چشم بهاره رهنما باعث تغییر محسوس در چهره او شده است. بهاره رهنما که پس از گرفتن طلاق از پیمان قاسم خانی، با یکی از فعالان اقتصادی در زمینه آرایشی و بهداشتی به نام امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است، به جراحی های زیبایی علاقه زیادی دارد.

عمل لیفت چشم بهاره رهنما

اواخر سال 1400 بود که خبر جراحی چشم بهاره رهنما توسط خود او منتشر شد. او با انتشار عکسی خبر از جراحی افتادگی پلک چشمش داد. با توجه به اینکه این بازیگر سینما متولد سال 1352 است و حدود 50 سال سن دارد، عمل لیفت چشم باعث تغییر قابل توجهی در چشمان او شده و چهره او را قدری جوان تر کرده است.

بهاره رهنما

جالب اینکه بهاره رهنما تنها بازیگری نیست که عمل لیفت چشم انجام داده است؛ نیکی کریمی، لعلیا زنگنه، شیلا خداداد و افسانه بایگان هم عمل افتادگی پلک چشم انجام داده اند. جراحی افتادگی پلک چشم یا عمل جراحی لیفت پلک چشم یک عمل زیبایی محسوب می شود. افتادگی پلک چشم می تواند به مرور زمان رخ دهد، مادرزادی باشد و یا در اثر یک حادثه پیش بیاید. هنگامی که یکی از پلک ها بیش از حد عادی روی چشم را بپوشاند، افتادگی پلک چشم رخ داده است که با جراحی قابل اصلاح است. در عمل لیفت چشم، پوست اضافه پلک را برداشته و پلک را کوتاه تر می کنند تا با پلک دیگر یکسان شود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از لیفت چشم

چهره بهاره رهنما بعد از عمل چشم تغییر اندکی داشته است. چشم عضو مهمی در زیبایی چهره است و تغییرات ظاهری آن می تواند در چهره تغییرات قابل توجهی ایجاد کند.

در عکس زیر، بهاره رهنما را قبل از عمل افتادگی پلک مشاهده می کنید:

بهاره رهنما

عکس چشم بهاره رهنما

یکی از بازیگران زن سینمای ایران با چشم های رنگی بهاره رهنما است. رنگ چشم های بهاره رهنما را می توانید در عکس مشاهده کنید. عکس چشمان بهاره رهنما:

بهاره رهنما

عمل های جراحی بهاره رهنما

گفته می شود بهاره رهنما چند سال پیش با عمل جراحی ابدومینوپلاستی، و همچنین با رژیم های اختصاصی، وزن خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

این بازیگر زن سینمای ایران به تغییرات ظاهری در چهره اش علاقه بسیاری دارد. او در ابتدای سال 1401 نیز عکسی از خود به اشتراک گذاشت که با لیفت ابروها چهره ای جدید پیدا کرده بود.

بهاره رهنما در حالی این عمل جراحی را انجام داد که در لایو اینستاگرامش گفته بود: من فقط بوتاکس کردم و به عمل های زیبایی اعتقادی ندارم، آب خوردن و حسادت نکردن از صد تا عمل و کرم موثرتر است!

تئاتر بهاره رهنما چشم هایی که مال توست

فیلم تئاتر چشم هایی که مال توست اثر بهاره رهنما، داستان زنی است که پس از به دنیا آوردن فرزند توسط شوهرش رها شده است. این مونولوگ 50 دقیقه ای در مورد زنی تنها است که توسط شوهرش با یک فرزند رها شده است و در این دقایق با همسر جدا شده اش صحبت می کند.

چشم هایی که مال توست متنی واضح و ساده دارد که بیننده را همراهی کرده و سرگرم می کند. صحبت کردن در مورد عشق با افرادی که به آن اعتقاد دارند بسیار سخت است ولی خانم رهنما از پس این کار برآمده است. بهاره رهنما با یک بازی خوب تماشاگر را غافلگیر می کند، گاهی مضمون بازی غمگین است، گاهی شاد، گاهی حس لطیف عشق او و چشمان تو.

فیلم تئاتر چشم‌هایی که مال توست به کارگردانی نسیم ادبی و با نویسندگی و بازیگری بهاره رهنما در باغ موزه ی هنر ایرانی اجرا شد و دی وی دی این اثر قابل تهیه است.

بهاره رهنما

زندگی نامه بهاره رهنما

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی، نویسنده سینما و جاری شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در هزاوه استان مرکزی است. او دارای مدرک لیسانس در رشته نمایش و فوق لیسانس فقه از دانشگاه اسد است.

مدرک دانشگاهی بهاره رهنما، لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه آزاد است. او و همسرش پیمان قاسم خانی پس از ۲۲ سال زندگی مشترک و رابطه به ظاهر خوب و صمیمی سرانجام در سال ۱۳۹۵ با توافق مشترک از یکدیگر جدا شدند.

۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم بهاره رهنما در رسانه ها منتشر شد.انتشار دومین عکس از عروسی بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی طرفداران او را شوکه کرد. آشنایی آن ها از زمانی شروع شد که خانم رهنما مدل تبلیغاتی این برند شد، امیرخسرو عباسی مدیر یک برند معروف آرایشی و بهداشتی است. امیر خسرو عباسی صاحب شرکت بهداشتی هاینس و برند آرایشی ژاکسی است. امیر خسرو عباسی از فعالان اقتصادی است که از طریق کار با بهاره رهنما (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکت او بود) ارتباط داشت و پس از مدتی با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. ازدواجی بسیار جنجالی که حواشی آن همچنان با بهاره رهنما است. امیر خسرو عباسی نیز زمانی ازدواج کرده بود و از همسر سابقش یک دختر دارد. خانم رهنما در کنار فعالیت های هنری به رستوران داری نیز روی آورده است. این رستوران در سعادت آباد واقع شده است و گاهی خود بهاره رهنما در آن جا برنامه اجرا می کند.

فیلم های سینمایی بهاره رهنما

فیلم های سینمایی که بهاره رهنما در آن ها بازی کرده است :

    1397 آقای آسانسور

    1396 آینه بغل

    1395 هشتگ

    1395 خوب، بد، جلف

    1395 آس و پاس

    1393 360 درجه

    1392 طبقه حساس

    1392 آشنایی با لیلا

    1390 بچگیتو فراموش نکن

    1390 خنده در باران

    1389 جرم

    1389 زنان ونوسی، مردان مریخی

    1389 زن ها شگفت انگیزند

    1389 هرچی خدا بخواد

    1389 ورود آقایان ممنوع

    1388 عروسک

    1388 بعد از ظهر سگی سگی

    1388 پوپک و مش ماشاالله

    1388 سن پطرزبورگ

    1388 ورود زنده ها ممنوع

    1387 چارچنگولی

    1387 ده رقمی

    1386 توفیق اجباری

    1386 دایره زنگی

    1383 شبانه

    1381 گاوخونی

    1380 نان و عشق و موتور 1000

    1379 بچه های بد

    1376 بادام های تلخ

    1374 عاشقانه

    1374 غزال

    1371 افعی

فیلم های تلویزیونی بهاره رهنما

فیلم های تلویزیونی که بهاره رهنما در آن ها بازی کرده است :

سرگذشت (۱۳۹۸)

شش قهرمان و نصفی (۱۳۹۸)

بچه مهندس ۲ (۱۳۹۷)

بچه مهندس ۱ (۱۳۹۷)

همسایه‌ها (۱۳۹۵)

کشیک قلب (۱۳۹۵)

غیرعلنی (۱۳۹۴)

خوب بد زشت (۱۳۹۳)

پژمان (۱۳۹۲)

خداحافظ بچه (۱۳۹۱)

چک برگشتی (۱۳۹۱)

گاوصندوق (۱۳۸۸)

مأمور بدرقه (۱۳۸۷)

مرد هزار چهره (۱۳۸۶)

کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵)

زیر زمین (۱۳۸۵)

من یک مستأجرم (۱۳۸۲)

پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰)

داستان یک شهر ۲ (۱۳۷۹)

روشنتر از خاموشی (۱۳۷۸)

بازگشت به خانه (۱۳۷۵)

کتاب های بهاره رهنما

پای به جاده زدن ،نشر نگاه 13٩٦

زن باران، نشر نگاه، 1394

مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،1392

ماه هفت شب، نشر نگاه 1389

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس، نشر چشمه، 1388

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.