کد خبر : 18515 / /
/

وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد +شرایط

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با سود ۵ درصد و‌ بازپرداخت ۲۰ ساله از هفته آینده توسط بانک‌های عامل شروع خواهد شد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد +شرایط

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در حاشیه سفر به این شهرستان با اشاره به بازدید از نقاط مختلف سه شهرستان رابر، بافت و ارزوئیه اظهار داشت: در جلسه با مسئولان شهرستان‌ها برای اجرای طرح هادی روستاها با توجه به ضرورت تسریع در عملیات اجرایی تصمیماتی اتخاذ و مسائل و مشکلات پیرامون مسکن مطرح شد.

وی از اجرای ۳۰ طرح هادی روستایی با فوریت در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ واحد مسکن محرومین در هر شهرستان برای ۵۰ خانوار و شروع می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: برای ساخت مسکن افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند هماهنگی‌های لازم به‌وجود آمده و حداکثر تا دو ماه آینده زمین تامین و با همکاری شهرداران و اعضای شورای شهر پروانه ساخت صادر و عملیات اجرایی شروع می‌شود.

نیکزاد پیرامون افزایش سقف تسهیلات مسکن گفت: با عنایت رئیس جمهور، مصوب شد که وام  ۲۰۰ میلیون تومانی برای روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با سود ۵ درصد و‌ بازپرداخت ۲۰ ساله و سفته زنجیره‌ای سه نفره پرداخت شود و پرداخت تسهیلات از هفته آینده توسط بانک‌های عامل شروع خواهد شد.

وی درخصوص ورود بنیاد مسکن روستایی در ساخت مسکن در شهرها گفت: طبق هماهنگی به‌عمل آمده بنیاد مسکن سالیانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن در شهرها و ۲۰۰ هزار واحد در روستاها ‌می‌سازد.

نیکزاد درخصوص روستاهای در معرض سیل منطقه گفت: مطالعات دیواره‌سازی و جابجایی توسط مسئولان مربوطه انجام و مشاور اوایل هفته آینده از این روستاها بازدید می‌کند تا برآورد هزینه شود و از محل اعتبارات ملی برای رفع این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین در خصوص درخواست امام جمعه رابر پیرامون ساخت خانه عالم و مسکن مهر طلاب در شهرستان قول مساعد داد و افزود: دراین خصوص تفاهمنامه‌هایی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داریم./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.