کد خبر : 18507 / /
/

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر، در شهرک چیتگر و منطقه قابل سکونت امام رضا است که از چهارمین آپارتمان های مسکونی در این محوطه هستند و به تازگی جواز ساخت گرفته اند. پهنه  dدر قسمت جنوبی بزرگراه حکیم در حال ساخت است؛ جهت اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

درباره امکانات پهنه d چیتگر

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر با توجه به فضا های سبز و پارک های تفریحی اطراف آن خاص و ویژه است. این شرایط امکان خوبی برای گذراندن اوقات فراغت کسانی که در این پهنه زندگی می کنند، فراهم خواهد آورد. همچنین در محدوده پهنه d مراکز خرید متنوعی هستند که برای تهیه لوازم ضروری و دیگر خریدهای خود نیاز به جابجایی با مسافت طولانی ندارید.

نزدیکی پهنه d به شهرک آزاد شهر و پیکان شهر موقعیت خاصی به آن بخشیده است. مزیت این پهنه این است که به آسانی امکان رفتن به پارک جنگلی چیتگر وجود دارد. موقعیت مکانی این پهنه از قسمت شمال به باغ ملی گیاه شناسی مشرف است و از سمت جنوب به اتوبان شهید همت اشراف دارد.

پهنه d دارای 4 بلوک، برج بوده و هرکدام از این برج ها 25 طبقه است. در تمامی این عملیات ساخت و ساز، حدودا بالای 2000 واحد قرار است ساخته شود. در هر کدام از این ساختمان های عظیم الجثه 5 طبقه برای انباری و محل پارک خودرو ها تعبیه شده است که یک طبقه ویژه برای لابی در نظر گرفته شده است.

همچنین این برج ها از امکانات کاملی مثل: سالن ورزشی، شوتینگ زباله، سالن اجتماعات با دیوارهای دارای عایق صوتی و حرارتی برخوردار هستند.

خرید و فروش پهنه d چیتگر

با توجه به موقعیت مکانی پهنه d چیتگر که بسیار خاص و ویژه است، نام نویسی جهت خرید در این پروژه عظیم از سال 98 شروع شده است. این واحدها به صورت سهم های 20 متری به نیروهای سازمان ارتش واگذار می شود که خوشبختانه 30 متر دیگر بر حق سهم این کارکنان افزوده شده و به صورت 50 متری برای آن ها امکان سهم خرید فراهم خواهد شد.

سهامی که به کارکنان تعلق می گیرد از حقوق آنها کسر خواهد شد. برای 20 متر مبلغ 5 میلیون تومان و برای 30 متر اضافه 105 میلیون تومان به صورت اقساط و دفترچه ای دریافت می شود. بر اساس پرداخت به موقع افراد، امتیاز برای آنها در نظر گرفته می شود.

این سهام ها در حال حاضر با تکمیل و ارائه دفترچه های قرار داد صورت می گیرد. البته این عملیات ساخت و ساز عظیم در مراحل آغازین کار است و با توجه به بیانات تعاونی ها در یک زمان 5 ساله ساخته شده و قابل بهره برداری نیز هستند.

22

سخن پایانی

موقعیت مکانی پهنه d چیتگر  باعث خواهد شد که شما بهترین انتخاب خود را جهت خرید منزل مسکونی داشته باشید. پهنه d با توجه به موقعیت مکانی که دارد، به عنوان پهنه طبیعت شناخته شده است.

برای نام نویسی، تعیین قیمت، خرید و تاریخ تحویل این واحدها در پهنه d، اطلاعات کامل و با جزئیات را از سایت های اینترنتی معتبر در این زمینه کسب کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.