کد خبر : 18276 / /
/

آیفون هم قیمت ام وی ام شد! +قیمتهای جدید موبایل

گران‌ترین گوشی سامسونگ، ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز ۷۷هزار تومان است.

آیفون هم قیمت ام وی ام شد! +قیمتهای جدید موبایل

گران‌ترین گوشی سامسونگ، ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز ۷۷هزار تومان است. در مدل‌های آیفون نیز گران‌ترین مدل ۳میلیون و ۸۴۰هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز یک میلیون و ۳۰هزار تومان است.

احتمالا این اعداد و ارقام برای شما عجیب به نظر برسد و فکر کنید که قیمت‌ها مربوط به سال‌ها پیش است و خبر را اشتباها باز کرده‌اید؛ اما این ارقام برای کمتر از ۵سال پیش یعنی تابستان ۹۶ است.

حالا امروز، ۴اردیبهشت ۱۴۰۱، قیمت‌ها طوری عوض شده که انگار ما اصحاب کهفی بوده‌ایم که پس از ۱۰۰سال از خواب بیدار شدیم؛ نرخ گران‌ترین گوشی آیفون به ۵۸میلیون تومان رسیده و تقریبا ۱۵برابر شده است. گران‌ترین گوشی سامسونگ نیز تقریبا ۱۲برابر شده و به حدود ۴۵میلیون تومان رسیده است!

در واقع امروز شما با ۵۸میلیون تومان یک آیفون ۱۳پرومکس می‌خرید اما در آن زمان، ۵۸میلیون تومان نرخ یک ماشین ام وی ام X۳۳ بوده است!

و یا در آن زمان تیبا تقریبا ۲۵میلیون تومان نرخ داشت؛ یعنی با پول آیفون ۱۳پرومکس امروز، در آن زمان می‌شد ۲ تیبا خرید و ۸میلیون تومان هم پس‌انداز کرد!

منبع: اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.