کد خبر : 18255 / /
/

شرط و شروط های عادل فردوسی پور شایعه از آب درآمد!

شایعه شده که عادل فردوسی‌پور برای بازگشت به تلویزیون شرط و شروط دارد.

شرط و شروط های عادل فردوسی پور شایعه از آب درآمد!

داستان جدایی عادل فردوسی‌پور از گزارش و مجری‌گری در تلویزیون موضوعی قدیمی است که حالا بسیاری از علاقمندان به دنیای فوتبال در جریان چندوچون آن قرار دارند. عادل با بی‌مهری و کم‌لطفی مسئولان شبکه سه روبرو و پس از کسب محبوبیت زیاد، از سوی مسئولان صداوسیما و با تصمیم علی فروغی که به نظر مجری طرح بود، ممنوع‌الفعالیت شد.

درست از روز‌هایی که عادل از شبکه ۳ رانده و فعالیت‌هایش فقط محدود به برنامه خارجی فوتبال ۱۲۰ شده، هر روز شایعاتی درباره بازگشت او و برنامه محبوب و موفق ۹۰ به گوش می‌رسد. با وجود این، این امر تا به حال محقق نشده است. حتی بعد از تغییرات در صداوسیما و روی کار آمدن رئیس جدید این سازمان و برخلاف وعده‌های جبلی، عادل فردوسی‌پور باز هم فرصتی برای بازگشت به تلویزیون به دست نیاورد.

در این بین و به تازگی شایعه عجیبی درباره عادل در رسانه‌ها مطرح شده است؛ عنوان شده که او برای بازگشت به تلویزیون شرط گذاشته و شرطش این است که برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی تعطیل شود. این خبر صحت ندارد، چون آن‌هایی که عادل را می‌شناسند، می‌دانند که او اتفاقا اهل رقابت است و بدش نمی‌آید درست در همین روز‌هایی که این برنامه فعالیت می‌کند به تلویزیون برگردد تا نشان دهد تفاوت ساخت یک برنامه متفاوت در چیست. عادل اصولا تا زمانی که علی فروغی در راس کار در شبکه سه باشد، تمایل چندانی برای بازگشت نشان نخواهد داد، ولی اینکه او برای بودن یا نبودن برنامه‌ای دیگر بخواهد شرط بگذارد، نادرست است.

 فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ از مدت‌ها قبل از مدار علی فروغی، مدیر شبکه سه خارج شده‌اند و برخلاف خواست مردم که هر روز تقاضای بازگشت این مجری – گزارشگر را دارند، همچنان مورد بی‌مهری قرار گرفته است./فرارو

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.