کد خبر : 18142 / /
/

آخرین وضعیت راه ها/این جاده ها تا ۴روز دیگر یک طرفه است

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند و ترافیک سنگین در کندوان مسیر جنوب به شمال بین نساء تا سه راه دیزین و محدوده تونل کندوان و سیاه‌بیشه نشان می‌دهد.

آخرین وضعیت راه ها/این جاده ها تا ۴روز دیگر یک طرفه است

 مهدی مخبر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

یک‌طرفه شدن هراز و کندوان تا چهارم اردیبهشت‌ 

‌وی گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه سوم اردیبهشت در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان– مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

مخبر اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

 
 

‌وی بیان کرد: در محور هراز ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای جمعه و شنبه ‌در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها بیان داشت: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مخبر افزود: در هراز تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و ۲ روز آینده‌ ممنوع است.

افزایش ترافیک راه‌ها

وی بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه ‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۶۳ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل  ۰.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۴ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر و جاده‌سی‌سخت-پادنا به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

مخبر ادامه داد: همچنین جاده پونل-خلخال، جاده وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، ‌ محور میل نادر  - سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌ و محور ریگان - ایرانشهر تا اطلاع بعدی مسدود است.

ترافیک نیمه‌سنگین در برخی مقاطع‌ آزادراه کرج - قزوین

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال‌ تصریح کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محور هراز و آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال نشان می‌دهد. ‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند و ترافیک سنگین در کندوان مسیر جنوب به شمال بین نساء تا سه راه دیزین و محدوده تونل کندوان و سیاه‌بیشه نشان می‌دهد.

مخبر درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرشهر، حصارک و گلدشت داریم.

‌وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها ‌گفت: در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

 ۳ جاده پرتردد کشور در شبانه‌روز گذشته ‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ کرج-قزوین با ۱۵۲ هزار تردد، آزادراه‌ تهران-کرج با ۱۳۴ هزار تردد و آزادراه کرج‌-تهران با ۱۳۳ هزار تردد، ثبت شد./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.