کد خبر : 18003 / /
/

فساد مالی بزرگ فوتبالیست مشهور لو رفت

مدافع بارسلونا، سود کلانی را از برگزاری دیدارهای سوپرجام اسپانیا در عربستان به دست آورده است.

فساد مالی بزرگ فوتبالیست مشهور لو رفت

سایت اسپانیایی ال کونفیدنسیال، از فساد مالی بزرگ جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا برای دادن میزبانی سوپرجام اسپانیا به سعودی‌ها پرده برداشته است.

در گزارش این سایت که همراه است با انتشار اسناد و مکالمات بسیار در این مورد، مشخص شده که فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین شرکت مربوط به پیکه توافقی چند میلیون یورویی برای برگزاری سوپرجام اسپانیا که شامل دو بازی نیمه نهایی و یک بازی فینال بود، در خاک عربستان سعودی داشته‌اند.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی، روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، سعودی‌ها را مجبور کرده تا رشوه ۲۴ میلیون دلاری به شرکت Kosmos متعلق به جرارد پیکه بدهند تا بتوانند میزبانی مسابقات سوپر کاپ را بگیرند.

در یکی از پیام‌های منتشر شده از سوی ال کونفیدنسیال صدای روبیالس شنیده می‌شود که خطاب به پیکه می‌گوید: «جرارد، تبریک می‌گویم. منظورم بازی عالی دیروز یا گلی که زدی نیست. منظورم این است که ساعت از ۱۲ گذشته و بنابراین توافق با عربستان نهایی شده است.»

هنوز پیکه یا روبیالس در مورد این افشاگری واکنشی نشان نداده اند. انتظار می‌رود این ماجرا موج بزرگی از حاشیه و بازرسی‌ها را در پی داشته باشد و بازیکن باتجربه بارسلونا بابت این موضوع با دردسرهای زیادی مواجه شود./خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.