کد خبر : 17997 / /
/

دروغ بزرگ پرسپولیسی معروف با این سند رو شد!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اسناد مالی مربوط به پرداخت پول به رادوشوویچ را به باشگاه داد.

دروغ بزرگ پرسپولیسی معروف با این سند رو شد!

شکایت بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود باعث صدور حکم ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) از سوی فیفا شد تا باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز پرداخت این پول یا اعتراض به آن برای بررسی مجدد در دادگاه عالی ورزش (CAS) نداشته باشد.

مهر در این خصوص نوشت: فیفا در حالی رأی به محکومیت باشگاه پرسپولیس داده است که دروازه‌بان کروات سرخ‌ها از ارائه سند دریافت ۴۶ هزار یورو از باشگاه که از طریق صادق محرمی آن را دریافت کرده بود، سر باز زد تا عصبانیت مدافع تیم ملی ایران را به همراه داشته باشد.

محرمی که در دیناموزاگرب کرواسی بازی می‌کند برای پرداخت بخشی از مطالبات رادوشوویچ پولی را از باشگاه دریافت می‌کند تا به رادو انتقال دهد. رادو نیز برگه‌ای را بابت دریافت این پول امضا کرده و به صادق محرمی می‌دهد اما بار دیگر خواستار دریافت همین پول از حساب باشگاه شده است.

صادق محرمی با ناراحتی بابت رفتار عجیب رادوشوویچ سند مربوط به پرداخت ۴۶ هزار یورو به این بازیکن را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است تا آنها در دفاعیه خود برای ارسال به دادگاه عالی ورزش از آن استفاده کنند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.