کد خبر : 17978 / /
/

شکایت پرسپولیسی معروف از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری/ماجرا چیست؟

کاپیتان سابق پرسپولیس از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری شکایتی نکرده است.

شکایت پرسپولیسی معروف از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری/ماجرا چیست؟

یکی دو روزی می‌شود که شایعه شکایت محسن بنگر، کایپتان سابق پرسپولیس از یک بازیگر خانم و یکی از بازیکنان سابق استقلال در رسانه‌ها دست به دست می‌شود. روز گذشته بود که مشخص شد بازیکن استقلالی مورد نظر مهدی قایدی است.

این شکایت در راستای یک کلاهبرداری صورت گرفته بود که بنگر مدعی بود، پولش را خورده اند. اندکی بعد از مهدی قایدی، مشخص شد که اسم بازیگر خانم هم بهنوش بختیاری است.

با این حال بعد از جنجال‌های رخ داده، حالا محسن بنگر به خبرورزشی گفته که از این دو نفر شکایتی نکرده بلکه آن‌ها خودشان شاکی هستند. محسن بنگر داستان را اینطور توضیح می‌دهد: «شکایت من از یک شرکت کلاهبردار تبلیغاتی بوده که ۳۶۰ میلیون تومان پول قراردادم را خورده و مدیرعامل آن متواری و فراری است. اصل ماجرا چیز دیگری بوده است. من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است. قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند، اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!»/فرارو

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.