کد خبر : 17952 / /
/

کلاهبرداری با فروش خانه موروثی ۶۲۰ میلیارد تومانی!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با اسناد جعلی یک خانه ویلائی را در شمال تهران به خریدار فروخته بودند.

کلاهبرداری با فروش خانه موروثی ۶۲۰ میلیارد تومانی!

اواخر دی ماه  سال گذشته، زن جوانی به اداره سیزدهم  پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و گفت: به من و خواهرم  یک قطعه خانه ویلائی به متراز سه هزار متر مربع در قلهک به ارث رسیده است که خارج از کشور زندگی ‌می‌کردیم و مدتی قبل به کشور باز گشته و متوجه شدیم در سال 98، خانه ویلای موروثی با اسناد جعلی  فروخته شده است.

با رصد های اطلاعاتی  زن جوانی که با مدارک و اسناد جعلی خود را به عنوان مالک خانه ویلایی به خریدار معرفی کرده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و به پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

در این پرونده، 6 متهم و سرکرده باند در اسفند ماه سال گذشته دستگیر و تمام اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد و در ادامه سایر اعضای این باند  نیز دستگیر شدند.

سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 620 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم این پلیس قرار دارند.

منبع: تسنیم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.