کد خبر : 17774 / /
/

قیمت دلار آزاد در بازار آخر هفته

بازار ارز تهران امروز شاهد بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۷ هزار تومان بود و به تبع آن قیمت سکه و طلا هم نزولی شد.

قیمت دلار آزاد در بازار آخر هفته

  قیمت دلار  روز گذشته کاهش داشت. برخی کانال‌های تلگرامی، در ساعات پایانی نرخ دلار را حدود ۲۷,۹۷۰ تا ۲۷,۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند.

دلار فردایی نیز در این کانال‌ها، در بازه قیمتی ۲۸ هزار تومان بود اما در لحظه تنظیم این خبر وارد کانال ۲۷ هزار تومان شده است. روز گذشته، آغاز معاملات دلار با قیمت ۲۸,۲۵۰ تومان بود. کف قیمت، ۲۸,۱۰۰ و سقف آن ۲۸,۲۶۰ تومان ثبت شد. آخرین معامله فردایی نیز با نرخ ۲۸,۱۱۰ تومان انجام شد.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی نیز با کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۵۱۶۸ تومان ثبت شده است.

به نقل از اقتصادنیوز، برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران از این کاهش قیمت دلار به عنوان اصلاح یاد می کنند و معتقدند که نرخ دلار بعد از چند روز صعود مداوم نیاز به یک استراحت و اصلاح قیمتی داشته تا مسیر بعدی خود را تعیین کند.

اما عده ای دیگر معتقدند که با خبر احتمال آزادسازی ارز های بلوکه شده ایران و امنیتی شدن بازار ارز به دلیل ممنوع شدن معاملات فردایی، معامله گران در خرید و فروش دلار احتیاط بیشتری به خرج می دهند و به همین دلیل است که نرخ دلار نزولی شد.

این کاهش تدریجی قیمت دلار در روز گذشته باعث شد قیمت‌ها در بازار طلاو سکه نیز روندی نزولی داشته باشد./اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.