کد خبر : 17566 / /
/

ترانه علیدوستی در کنار پدر فوتبالیستش +عکس

ترانه علیدوستی، در کنار پدرش، در اکران مردمی مستند «سمفونی حمید»، حاضر شد و جلوی دوربین عکاسان قرار گرفت.

ترانه علیدوستی در کنار پدر فوتبالیستش +عکس

اکران مردمی مستند «سمفونی حمید» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفر صادقی، در موزه برگزار شد. این فیلم، زندگی حمید علیدوستی، بازیگر با سابقه فوتبال کشورمان را به تصویر کشیده و این روزها روی پرده گروه سینمایی هنر و تجربه است.

ترانه علیدوستی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، عادل فردوسی‌پور، علی پروین، امیر حاج‌رضایی، بهتاش فریبا، ناصر محمدخانی، ناصر ابراهیمی، بهمن فروتن، مهدی دادرس، مرتضی فنونی‌زاده، نعیم صفری، پژمان راهبر، هادی نراقی، محمد توانایی، احمد سنجری و ... در این فیلم حضور دارند.

حمید علیدوستی، ستاره پیشین فوتبال ایران، در دوران بازی خود، هیچگاه به تیم‌های پُرهوادار نرفت و به باشگاه هما وفادار ماند. او در دوران فوتبالی خود، تنها ۵ کارت زرد دریافت کرد و از اخلاق مدارترین‌های فوتبال ایران است.

علیدوستی از معدود فوتبالیست‌های ایرانی است که سینما، ادبیات، موسیقی و کتاب در زندگی او جاریست و دخترش (ترانه) هم همین راه را دنبال کرد./خبرآنلاین

3

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.