کد خبر : 17475 / /
/

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران کی اعلام می شود؟

امروز نتایج فروش فوری عادی ایران خودرو بر روی سایت فروش این شرکت قرار گرفت. با این وجود نتایج فروش فوری ویژه مادران هنوز اعلام نشده‌است. از یکسو با توجه به ثبت نام حدود ۱۶۰ هزار نفر عملاً فروش فوری بدون قرعه کشی منتفی است و از سوی دیگر، استعلام واجدین شرایط نسبت به فروش فوری عادی به زمان بیش‌تری نیاز دارد.

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران کی اعلام می شود؟

ایران خودرو اولین طرح فروش فوری سال ۱۴۰۱ را هفته گذشته برگزار کرد. در این طرح، سومین مرحله فروش فوری ویژه مادران همزمان با مرحله سی و پنجم فروش فوری عادی اجرا شد. بر اساس این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، امکان ثبت نام داشتند. قرار بود در این طرح که با هدف تشویق خانوار به فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت اجرایی شده است، امکان خرید بدون قرعه کشی برای مادران واجد شرایط فراهم شود. با وجود آنکه اسامی منتخبین فروش فوری ایران خودرو بر روی سایت قرار گرفته است اما خبری از اعلام نتایج فروش فوری مادران نیست.

نکته اول آنکه بر اساس آمارهای منتشر شده ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر در طرح ویژه مادران ثبت نام کردند. این در حالی است که ظرفیت این مرحله (مجموع فروش فوری عادی و ویژه مادران) برابر با ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو بوده است. بنابراین با توجه به تعداد قابل ملاحظه متقاضیان عملاً فروش بدون قرعه کشی عملاً منتفی است و منتخبین از طریق قرعه کشی مشخص می‌شوند. اما چرا نتایج این طرح در حالی که نتایج فروش عادی بر روی سایت فروش فوری ایران خودرو قرار گرفته‌، هنوز اعلام نشده‌است.

این موضوع به خاطر استعلام های مورد نیاز از سازمان ثبت و احوال است. به بیان دیگر راستی آزمایی این موضوع که آیا افراد متقاضی واجد شرایط این طرح هستند، یعنی آیا تاریخ تولید فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است به زمان بیش‌تری نیاز است.

آنگونه که ایران خودرو اعلام کرده، فهرست منتخبین حداکثر ۳ روز پس از پایان قرعه کشی و استعلام از مراجع ذیربط اعلام خواهد شد./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.